آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

چاكرا كف دست را به سهولت فعال كنيد و علائم بسته بودن چاكرا اول را در كنار فعال سازي چاكراي ريشه

 

چاكرا كف دست جايي است كه مي توان به وسيله آن با افراد ارتباط انرژيكي برقرار كرد. زمانيكه مي خواهيم به كسي انرژي بدهيم يا تبادل انرژي داشته باشيم با چاكرا كف دست اين كار امكان پذير است.در برخي از تكنيك هاي انرژي درماني از چاكراهايي استفاده مي كنند كه خيلي مورد تاييد نيستند. يكي از چاكراهايي كه همه به آن تاكيد دارند تكنيك استفاده از چاكرا كف دست است. به وسيله چاكرا كف دست مي توان انرژي را به ديگران منتقل كرد.

چيزي در بدن ما است كه سرعت خود بهبودي ما را هفت تا ده برابر بيشتر مي كند. چيزي كه قدرت خود بهبودي ما را به شدت بالا ميبرد ميزان انرژي يا پرانايي است كه در بدن ما است. اين انرژي يا پرانا ممكن است به دلايل مختلفي كاهش پيدا كند اما ما مي توانيم آن را با استفاده از مواد غذايي و موارد ديگر افزايش دهيم. اما در بعضي مواقع تا زماني كه طول بكشد مواد غذايي جذب بدن شود و آن مشكل يا بيماري را برطرف نمايد زمانبر است. لذا لازم است كه ما مستقيما انرژي را به افراد بدهيم.به عبارت ديگر انرژي را مستقيما از طريق چاكرا كف دست به ديگران انتقال بدهيم.


فعال سازي چاكرا كف دست

بهترين چاكرايي كه بتوان از آن استفاده كرد چاكرا كف دست است. به همين خاطر يكي از مواردي كه حتما بايد با آن كار كنيد تا بتوانيد انتقال انرژي را داشته باشيد. استفاده از تكنيك هاي مربوط به چاكرا كف دست است.
فعال سازي چاكرا كف دست

فعال سازي چاكرا كف دست براي منظور هاي مختلف استفاده مي شود. در درجه اول ميتوانيد براي ارتباط بهتر با ديگران و محيط از فعال كردن چاكرا كف دست استفاده كنيد. هر چقدر چاكرا كف دست باز تر باشد انرژي بهتر در بدن و اندام ها مي چرخد.
ورزش هاي موثر در فعالسازي چاكرا كف دست

بعضي از افراد با بعضي ورزش هاي خاص چاكرا كف دست را تحريك مي كنند. بهترين پيشنهادي كه مي توان در اين زمينه ارائه داد استفاده از تكنيك هاي يوگا ست. ميتوان از ورزش هاي تايچي و چيكونگ استفاده كرد.روش ها و فرم هاي ساده اي از تايچي به شما كمك مي كند تا بتوانيد از آن استفاده كرده و انرژي ها را در بدنتان به جريان بندازيد و سپس آن ها را انتقال بدهيد. بنابراين تمرين ها و تكنيك هايي موجود هست كه روي كف دستتان متمركز مي شود. معمولا كساني كه در اين زمينه كار مي كنند چاكرا كف دست شان بسيار حساس مي شود. منظور از حساس شدن چاكرا كف دست اين نيست كه زود آسيب ببيند. منظور از حساس شدن چاكرا كف دست در مبحث انرژي اين است كه مي تواند كوچكترين تغيير انرژي را با نوك انگشت ها حس كرد.
خط بريل و تاثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه مي توان چاكرا كف دست را تحريك كرد يا بتوان قدرت تشخيص چاكرا كف دست را بالا برد استفاده از خط بريل است. مي توان روي خط بريل كار كرد و با نوك انگشت ها آن را لمس كرد. شايد تصور كنيد كه لمس خط بريل يك كار فيزيكي است و چاكرا كف دست در مبحث انرژي جاي مي گيرد و ربط اين دو به همديگر چه مي تواند باشد؟

بايد به اين نكته توجه داشت كه انرژي به جايي مي رود كه فكر به آن سمت مي رود. پس اگر ما به نوك انگشتمان فكر كنيم انرژي به آنجا منتقل مي شود. هنگامي كه در لمس خط بريل به نوك انگشت متمركز مي شويم ريز چاكراهايي كه در نوك انگشتها هستند به شدت تحريك مي شوند. اگر مرتبا آن را انجام دهيم حساسيت و قدرت تشخيص نوك انگشتها به شدت افزايش پيدا مي كند. به اين طريق قدرت اسكن كردن و حساسيت نوك انگشت بالا رفته و شما مي توانيد چاكرا كف دست پر قدرتي داشته باشيد و به راحتي ريز ترين تغييرات انرژي را در دريگران، درمحيط و در خودتان تشخيص دهيد.
استفاده از سكه و تاثير آن در فعال سازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه من هميشه به افراد توصيه مي كنم استفاده از سكه است. خط بريل بسيار عاليست اما در دسترس همه نيست و همچنين دسترسي به آن زمانبر است. يك سكه را برداشته و آن را لمس كنيد.

با انجام اين كار تمام چاكراها و ريز چاكرا كف دست تحريك مي شود و اين گونه حساسيت دست شما در دريافت و ادراك انرژي هاي لطيف افزايش پيدا مي كند.

اگر پر پرنده در دسترس نبود با يك پارچه خيلي لطيف مانند حرير كه با كف دستتان تماس مي دهيد مي توانيد چاكرا و ريز چاكرا كف دست و نوك انگشتتان را كنترل كنيد و قدرت آن را افزايش دهيد.
تمركز روي انگشتان دست و تاثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

يكي از روش هايي كه مي توان با استفاده از آن انرژي هاي چاكرا كف دست را تحريك كنيد تمركزي است كه روي نوك انگشتتان انجام مي دهيد.

همانطور كه گفته شد با ماساژ دادن هاي آرام كف دست ميتوانيد باعث تحريك كف دست و بالا بردن حساسيت آن شويد. روي نوك انگشتتان تمركز كنيد. به كف دستهايتان توجه كنيد و به شيارهايي كه كف دستهايتان هست فكر كنيد.

اين تصور را داشته باشيد كه گويا اولين بار است كه به دستتان نگاه مي كنيد. چند دقيقه كه اين كار را انجم دهيد متوجه مي شويد كه يك ضرباني در نوك انگشتتان ايجاد شد يا در كف دست احساس فشار و سنگيني مي كنيد.

اين فشار و سنگيني و گز گز كردن در انگشتان و دستهايتان كمك ميكند كه حساسيت شما بالا برود و شما مي توانيد با قدرت و دقت بيشتري انرژي هاي لطيف را اسكن كنيد يا با قدرت و دقت بيشتري انرژي هاي لطيفي كه در محيط است را متوجه بشويد.
مديتيشن و تأثير آن در فعالسازي چاكرا كف دست

از تكنيك هاي ديگري كه براي افزايش قدرت چاكرا كف دست مي توان استفاده كرد مديتيشن است. مديتيشن مي تواند سطح انرژي شما را افزايش دهد. هرگونه تمريني كه شما در جهت افزايش سطح انرژيتان انجام دهيد و هرگونه تمريني كه باعث مي شود چاكراهاي شما متعادل تر بشوند تاثير مستقيم روي چاكرا كف دست دارد.

براي معرفي بيشتر مي توانيد به كنداليني وارد شويد

يكي از بهترين روش هاي فعال سازي چاكراي كف دست مديتيشن است.كه شما مي توانيد با تمركز كردن چاكراي كف دست را فعال كنيد.
براي فعال سازي چاكراي كف دست بايد به شيوه زير عمل كنيد:
ابتدا در يك مكان ساكت كه بتوانيد تمركز كافي داشته باشيد بنشينيد
سپس دست هاتون را به هم نزديك كنيد
و انگشت هاتون را به هم بچسبانيد، در عين حال كف دست با فاصله از يكديگر باشد
به دستانتان فكر كنيد،به انرژي بين دستانتان فكر كنيد
متمركز شويد در يك نقطه در دستانتان
كف دستانتان مالش دهيد
گرماي بين كف دستانتان را حس كنيد
تصور كنيد بين دستانتان انرژي رد و بدل مي شود








جهت شناخت بيشتر مي توانيد به https://aramgroup.ir/palm-chakra-2 مراجعه كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۳:۳۵ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :