آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

چاكرا كف دست را به راحتي فعال نماييد و علائم بسته بودن چاكرا اول را به همراه راه اندازي چاكراي ريشه

چاكرا ريشه كه به زبان سانسكريتي (Mūlādhāra) ناميده مي‌شود، اولين مركز انرژي ما هست كه اساس و نقطه شروع توسعه را تشكيل مي‌دهد.  نيروي حياتي چاكرا ريشه از زمان لقاح شروع مي شود و با تقسيم سلول‌ها در طي جنين سازي، انرژي نيروي حياتي ادامه مي يابد.

ستون فقرات از پايين (چاكرا ريشه) شروع به تكامل مي‌كند و به سمت بالا (چاكرا تاج) به حركت در مي‌آيد و در انتها اندام‌ها رشد خود را آغاز مي‌كنند. چاكرا ريشه با اولين كاري كه پس از تولد انجام مي‌دهيم مرتبط است و آن سوالات مفهومي مبتني بر شناخت (تفكر) مانند «آيا من اين‌جا هستم؟» و «سيستم خانوادگي» است.

چاكرا ريشه از همه چاكراها غريزي‌تر است و مي‌توان آن را مركز بقا‌ي شما دانست مانند؛ انرژي اوليه، بقا جنگ، پرواز يا پاسخ به انجماد است كه از انرژي چاكرا ريشه آغاز مي‌شود. اين چاكرا طبيعت اوليه و حيواني شما براي زنده ماندن است. در ادامه علائم بسته بودن چاكرا اول را ذكر مي‌كنيم.

اين حس ابتدايي جهان است كه هر نوزاد تازه متولد شده درگير آن مي‌شود كه در اصطلاح مي‌گويند كودك “ريشه زايي” مي‌كند. نوزاد از طريق دهان و حس بويايي، سر خود را مي‌چرخاند، “ريشه” مي‌دواند و راه خود را پيدا مي‌كند.

كودك براي زنده ماندن و تامين نياز اوليه خود بدون جستجو به سمت غذا حركت مي‌كند تا اولين تأييد ابتدايي خود را از اين جهان بگيرد.
رشد چاكرا ريشه

علائم بسته بودن چاكرا اول در شناخت آن مطرح مي‌شود. اولين مرحله،   اعتماد در برابر بي اعتمادي است كه ارتباط تنگاتنگي با رشد چاكرا ريشه دارد.

با توجه به بندهاي بالا اين نتيجه رو مي‌گيريم كه بايد به بهترين شكل مسئوليت زندگي خود را به عهده بگيريم و از آشكار كردن آن چه پنهان است، ترسي نداشته باشيم.

اينجا مبحث كارما مطرح مي‌شود كه از زندگي گذشته ما نشئت گرفته و بر زندگي فعلي ما تاثير مي‌گذارد. مي‌توان زندگي را مانند بذري در نظر گرفت كه بر روي زمين يا همان زندگي پخش شده و كم كم به صورت خاموش يا نهفته رشد مي‌كنند و با فراهم شدن شرايط خود را آشكار مي‌كنند.

اين آشكار شدن مي‌تواند به صورت مسائل رواني، عاطفي، جسمي و روحي خود را نشان دهد، به اين معنا كه هر فكر، قصد يا عملي را كه در گذشته انجام داده ايم يا در حال انجام آن هستيم، دانه‌ كاشته شده‌اي در ريشه چاكرا است كه با فراهم شدن شرايط، خود را نشان مي‌دهد.

اگر مي‌خواهيد در زندگي خود تغييراتي ايجاد كنيد بايد زودتر به رفع علائم بسته بودن چاكرا اول خود بپردازيد؛ چرا كه در طول زندگي خود دانه‌هاي بسياري كاشته‌ايد.

براي يادگيري بيشتر مي توانيد به صفحه برويد

علائم بسته بودن چاكرا اول: رنگ چاكرا ريشه

چاكرا ريشه اولين مركز از هفت مركز انرژي است و همچنين متراكم‌ترين هفت چاكرا محسوب مي‌شود. متراكم‌ترين رنگ در بين تمامي چاكراها  رنگ قرمز است كه به اين چاكرا تعلق دارد.

قرمز با آن‌كه كم‌ترين طول موج در طيف مرئي است اما تحريك كننده‌ترين رنگ محسوب مي‌شود تنها به اين خاطر كه شبكيه را به جلو مي كشد و  تمام انرژي و توجه ما به بيرون معطوف مي‌شود.

دليل استفاده  از رنگ قرمز براي چراغ هاي توقف و علائم توقف نيز همين است. بعد از دادن دستور توجه از سوي رنگ چاكرا ريشه، اين رنگ خطر را براي ما نشان مي‌دهد تا بالافاصله اقدام كنيم.

از آن‌جايي كه قرمز بودن رنگ خون و تماس اوليه ما با آن در هنگام تولد، آن را نيروي حيات مي‌نامند. از لحاظ معنايي دربردارنده معناي انرژي و ارتباط ما با زمين است كه نويد بقا را مي‌دهد. براي رفع علائم بسته بودن چاكرا اول، مي‌توانيد از رنگ قرمز استفاده كنيد.
علائم بسته بودن چاكرا اول: آسيب ها

ممكن است علائم بسته بودن چاكرا اول، به خاطر آسيب‌هاي گذشته ما بروز كرده باشد. تجربيات زيبا و شفابخش همراه با لحظات شاد از گذشته به وجود مي‌آيند كه به ما قدرت و الهام مي دهند تا مسير خود را ادامه دهيم. اما در كنار اين تجربيات نيزمي‌توانيم احساسات دردناكي را در چاكرا ريشه تجربه كنيم.

خاطرات و آسيب‌هاي مدفون، آسيب‌هاي عاطفي پردازش نشده و نااميدي‌هايي كه به شدت در آگاهي ما نقش بسته بودند در صورت وجود شرايط خود را نشان مي‌دهند تا در نهايت بتوانند بهبود يافته و برطرف شوند. نااميدي لزوما بد نيست؛ چرا كه به معناي انتقال و برداشتن يك گام موثر به سمت آموزش است.

هر مرحله يادگيري در زندگي ما با تصحيح يك ايده نادرست، با “نااميدي” همراه است. چاكرا ريشه اغلب با نااميدي‌هاي دردناك پر شده است اما با كار كردن بر روي اين بدبختي‌ها و تجربيات تلخ، آن‌ها را به تجربيات ارزشمند و فرصت‌هاي توسعه تبديل مي‌كنيم.

ما تا زماني كه زنده هستيم با مشكلاتي روبرو خواهيم شد، اما مهم طرز نگاه ما به آن‌ها است؛ چرا كه افراد بي اطلاع از بسته بودن چاكرا اول،  آن‌ها را تنها به چشم يك بدبختي به حساب مي‌آورند اما عقلا آن‌ها را به عنوان تجربيات ارزشمند و سودمند زندگي خود قلمداد مي‌كنند.

با ياد گرفتن از آن‌ها و كار كردن بر روي خومان، پيشرفت قابل توجهي در رشد معنوي خود خواهيم داشت در صورت انجام ندادن آن در رنج خواهيم افتاد. ما مي‌توانيم با شناخت آسيب‌ها و كاهش علائم بسته شدن چاكرا اول از رنج رهايي پيدا كنيم.

به سبب شناخت بيشتر مي توانيد به https://aramgroup.ir/علائم-بسته-بودن-چاكرا-اول رجوع كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۰۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :