آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

ايده هايي جهت فراگيري آموزش هاي شبكه نظير دوره هاي يادگيري ccna

راه هايي براي يادگيري آموزش هاي نتورك نظير دوره هاي فراگيري mcitp

يادگيري راه اندازي و تنظيم يك نت ورك داخلي معمولي

فراگرفتن  راه هاي خريد سيستم هاي گرمايي

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هيتر , tnm2000 , آموزش شبكه

امروزه استفاده از كامپيوتر در تمامي سازمانها و شركت هاي كوچك و بزرگ اجتناب ناپذير است. استقرار و راه اندازي شبكه در هر سازماني كه دست كم از دو كامپيوتر استفاده مي نمايد جزء اصول بديهي آن سازمان محسوب مي شود ، پس هر سازماني علاوه بر طراحي و راه اندازي شبكه ، نيازي حياتي به سيستمي دارد كه نحوه عملكرد شبكه و كامپيوترها را زير نظر گرفته و در صورت بروز هرگونه مشكلي ، فورا عيب يابي ( troubleshooting ) نمايد. به همين دليل حداقل يك پست سازماني براي نگهداري و زنده نگه داشتن شبكه هاي كامپيوتري در اكثر سازمان ها تعريف شده است و همين امر موجبات رونق بازار كار متخصصان شبكه را فراهم آورده است.

MCITP دوره آموزشي و گواهينامه مايكروسافت در مبحث شبكه هاي كامپيوتري بر مبناي سيستم عامل هاي سرور و كلاينت مايكروسافت است. در سالهاي اخير MCITP جايگزين MCSE شده است.

به دليل امكانات نوين و امنيت بالاي ويندوز سرور 2008 اكثر سازمان ها ، ارگان ها و شركت هاي ايراني نيز يا به سوي Win Server 2008 رفتند .

در سال ۲۰۱۲ مايكروسافت مجددا دست به تغييرات گسترده اي در سرفصل هاي دوره هاي آموزشي خود زد و مجددا نام مدرك MCSE را جايگزين MCITP نمود كه مباحث Cloud به سرفصل هاي قبلي اضافه شده است . نام مدارك حرفه اي مايكروسافت در زمينه شبكه در حال حاضر MCSE 2012 است.

خوشبختانه كلاس ها و دوره هاي آموزشي MCITP سايبرتك ، به دليل بهره جستن از اساتيد مجرب مورد تاييد مايكروسافت و همچنين استفاده از كارگاه ها و لابراتوارهاي بسيار مجهز و سرفصل ها ، منابع و سناريوهاي استاندارد مايكروسافت ، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هيتر , tnm2000 , آموزش شبكه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۹:۳۴ توسط:عرفان مرادي موضوع: