آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

خريد ابزار از كدام فروشگاه باشد؟

آيا مي توان از فروشگاه اينترنتي خريد ابزار صنعتي انجام داد؟

 

امروزه افراد مختلف به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا كارهاي شخصي را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه امكان دارد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

 

زمان آن رسيده تا اين همه ابزاري را كه خريده ايد به يك جعبه ابزار خوب و مناسب منتقل نماييد . فراموش نكنيد كه هزينه خيلي زيادي را بابت خريد ابزارآلات مورد نيازتان پرداخت كرده ايد لذا مهمترين اصل محافظت و نگهداري صحيح از اين ابزارهاست . شايد يك جعبه ابزار مناسب و جادار بتواند محل خوبي براي نگهداري ابزارآلات شما باشد.
جعبه هاي ابزار امروزه داراي طراحي هاي بسيار جالبي شده اند . سازندگان اين جعبه ها امروزه محولاتي توليد ميكنند كه به اندازه كافي جادار هستند و ميتوان ابزارهاي زيادي را داخل آن جا داد در ادامه به شما خواهيم گفت كه انواع جعبه هاي ابزار به چه صورت است و جهت خريد و انتخاب يك جعبه ابزار مناسب چه نكاتي را بايد رعايت نماييد:

انواع جعبه ابزار:
جعبه هاي ابزار تنوع زيادي در بازار دارد كه به عقيده بنده انتخاب آن بيشتر سليقه اي است . جعبه هاي ابزار عموماً به دو صورت فلزي و پلاستيكي ساخته ميشوند . البته مدل پارچه اي و چوبي آن نيز در بازار موجود است كه در اين پست مورد بحث ما نخواهند بود. جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسيم بندي ميشدند اما امروزه با ظهور طراحي هاي نوين در اين محصولات سايز بندي جعبه ها بر حسب اينچ ايجاد شده اند .

كدام انتخاب بهتر است ؟ فلزي يا پلاستيكي !!!
شايد اين سئوال خيلي از دوستان عزيز من باشد كه واقعاً كدام يك بهتر است . شايد خيلي از دوستانتان گفته باشند كه خب معلوم است جعبه فلزي به مراتب از پلاستيكي بهتر است . هم استحكام بالاتر دارد و هم عمر بيشتر ! اما بايد خدمت شما عرض كنم كه خير !!! اين تصور كاملاً اشتباه است . اتفاقاً برعكس ! جعبه ابزار پلاستيكي به مراتب بهتر از جعبه فلزي است . من فكر كردم شايد بهتر باشد تا مزيت هاي جعبه پلاستيكي نسبت به جعبه فلزي را به صورت تيتر وار خدمت شما بيان نمايم :
1) جعبه هاي فلزي نسبت به نوع پلاستيكي ورزن خيلي بيشتري دارند كه همين قضيه سبب ميشود تا هنگام حمل و نقل وزن كل جعبه شما به مراتب بيشتر شود
2) جعبه هاي فلزي در هنگام برخورد ابزار در داخل جعبه ، پوشش رنگ خود را از دست خواهد داد و به مررو زمان اگر آب و يا رطوبت وارد جعبه شما شود باعث ايجاد زنگ زدگي ميشود.
3) در صورت برخورد ابزار با درون جعبه به خاطر برخورد دو فلز صداي ايجاد شده به مراتب بيشتر از نوع پلاستيكي آن خواهد بود فكر كنيد كه در داخل اتومبيلتان يك جعبه ابزار فلزي داريد و بعد از گذر از هر دست انداز بايد منتظر شنيدن صداي ناهنجاري از صندوق عقب خود باشيد
4) جعبه ابزار هاي فلزي معمولاً محفظه نگهداري يچ و مهره ندارند كه همين مسئاله سبب راكندگي ابزار شما خواهد شد.




نكات مهم در انتخاب جعبه ابزار :
1) در جعبه هاي فلزي به ضخامت ورق ، نوع پوشش رنگ (حتماً الكترواستاتيك باشد ) و نوع يراق آلات مصرف شده روي آن دقت نماييد.
2) جعبه هاي پلاستيكي بايد مستحكم و داراي لولاهاي قوي باشند
3) جعبه ابزاري مناسب است كه داراي طبقه ها و محفظه هاي جداگانه باشد .
4) انتخاب جعبه ابزار سليقه اي است . هرمدلي كه خوشتان آمد اگر شرايط بالا را داشت بخريد!



 

براي آشنايي مي توانيد به سايت گودفورپي دنبال كنيد


برچسب: خريد ابزار آلات صنعتي، قيمت ابزار، فروش ابزار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۱۶ توسط:عرفان مرادي موضوع: