آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

موارد لازم در تاسيس فروش ابزار

طراحي ابزار فروشي

هنگامي كه در حال طراحي يك مغازه ابزار فروشي هستيد، بايد از عناصري استفاده كنيد كه براي افراد جذاب است. سعي كنيد از رنگ‌هاي مناسب صنعت ابزار، براي تزئين مغازه خود استفاده كنيد. مانند تركيب رنگ‌هاي قرمز و سبز، قرمز و مشكي، نارنجي و خاكستري كه‌ مي‌تواند نمايش ابزارها را جذاب‌‌تر نمايد.

محصولات فروشگاه ابزار داراي دسته بندي‌هاي مختلفي هستند كه شامل ابزار برقي يا دستي در حوزه‌هاي مختلفي همچون نجاري، تاسيسات و ...‌ مي‌شود. تفكيك آنها باعث‌ مي‌شود مشتريان زودتر و راحت‌‌تر محصول را يافته و خريداري كنند.

تاثير ورودي ابزارفروشي در جذب مشتري

به همين دليل است كه دكوراسيون مغازه ابزار فروشي شما و نحوه چيدمان آنها تاثير زيادي در جذب مشتري دارد.


فراهم كردن ابزارها

خريد ابزار براي فروشگاه شما بسيار مهم است. هنگامي كه اولين فروشگاه ابزار خود را راه اندازي‌ مي‌كنيد، سعي كنيد ابزارهاي لازم را كه با قيمت و كيفيت مناسبي هستند، خريداري كنيد. ضروري ترين ابزار در ابزار فروشي‌ها آچار، پيچ گوشتي، انبردست، سيم چين، مته، اره، چكش، نوارهاي اندازه گيري، صفحات برش و انواع چسب و پيچ و مهره‌ مي‌باشد.

دكوراسيون اصولي ابزارها

طبق مطالعات انجام شده، براي 90 درصد مشتريان، سمت راست مغازه جذابيت بيشتري دارد. هنگام طراحي و راه اندازي فروشگاه ابزار خود، چيدمان آنها بايد به طور خاص انجام شود. بنابراين، بايد محصولات مهم تري در اين قسمت از فروشگاه قرار گيرد. قرار دادن بروشورها و تبليغات و توضيحات مربوط به هر محصول بر روي ديوار سمت راست مغازه، قدرت جذب مشتري را افزايش‌ مي‌دهد.

ليست كالاهاي ابزار فروشي

شما بايد در چيدمان خود، دسته بندي‌هاي مختلف را در نظر گرفته و آن‌ها را تفكيك كنيد. به عنوان مثال، در ليست كالاهاي ابزار فروشي خود، ابزار برقي، ابزار دستي، ابزار هوا و ابزار باغباني را جدا كنيد.


ايجاد كابينت و قفسه‌هاي مناسب

براي فراگيري ابزار مي توانيد به اينجا برويد

استفاده از قفسه بندي‌هاي مناسب و كابينت‌ها، موثرترين انتخاب براي صرفه جويي در فضا است. آيا تا به حال سعي كرده ايد از ميان صدها پيچ يا مهره ديگر، يك پيچ كوچك پيدا كنيد؟ زمان آن رسيده است كه همه اين ابزارهاي كوچك اما مؤثر را از هم جدا كنيم.

اگر نمي‌خواهيد ابزارهاي كوچك مانند پيچ، مهره، پيچ و غيره را در كابينت قرار دهيد، براي آنها قفسه بسازيد.

هنگام راه اندازي ابزارفروشي، جعبه‌ها را كه پر از پيچ يا مهره هستند، در قفسه و در هواي آزاد قرار دهيد. شما همچنين به يك كابينت براي ابزارهاي گران قيمت خود نياز خواهيد داشت. وقتي مي‌خواهيد مغازه‌تان را ببنديد، ابزارهاي گران‌قيمت را در كابينت يا مكاني قرار دهيد كه بتوان آن را قفل نمود.

توجه داشته باشيد كه ارائه تنوع بالاي ابزارها، نياز به آگاهي كامل از آنها و دسته بندي مشخص هر يك دارد تا به راحتي مشتريان آن‌ها را در فروشگاه شما بيابند.

همانطور كه‌ مي‌دانيد ابزارها‌ مي‌توانند سيمي يا بي سيم باشند. ابزارهاي شارژي ابزارهاي چند منظوره و كاربردي هستند كه به راحتي قابل حمل‌ مي‌باشند. اگر شارژ اين ابزارهايي كه با باتري كار‌ مي‌كنند تمام شود، بي كار‌ مي‌شوند. لازم است براي تست و راه اندازي اين ابزارها و يا كنترل سلامت ابزارهاي سلامت، ايستگاه شارژ مناسبي را در هنگام راه اندازي ابزارفروشي، تعبيه كنيد.

نتيجه گيري

هنگامي كه راه اندازي ابزارفروشي خود را برنامه ريزي كرديد، شروع به برداشتن گام در جهت اهداف خود كنيد و فروشگاه ابزاري بسازيد كه متناسب با نيازهاي مشتري شما باشد. براي اين كار‌ مي‌توانيد راهنمايي‌هاي لازم را از گودفورپي دريافت نماييد و همچنين ميزان سرمايه براي راه اندازي ابزار فروشي را تخمين بزنيد.

به سبب آشنايي ابزار مي توانيد به ابزار فروشي  برويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۴:۰۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

روش هاي نصب يراق آلات كابينت

اگر به شكل هميشگي در آشپزخانه هستيد يا اين كه به نحوي كارتان به آشپزخانه گره خورده است، قطعا مي دانيد كه يكي از بدترين مشكلاتي كه ممكن است در فضاي كابينت اتفاق افتد، اين است كه درب كابينت درست بسته نشود. آن موقع است كه تمام محتويات درون كابينت در ديد قرار مي گيرد و اصلاً، اين مسئله خيلي آزاردهنده خواهد شد. در صورتي كه اگر بارها هم درب كابينت را ببنديد، در هر صورت به آرامي و با يك صداي غژ غژ يواش باز خواهد شد و آزارتان خواهد داد.براي خريد آنلاين يراق آلات كابينت ميتوانيد بهgood4p.com مراجعه نماييد.

خب بايد بگوييم كه اين مشكل را مي توان به سادگي رفع كرد. لازم نيست كه حتماً تعميركار كابينت يا يك فرد آچار به دست باشيد. واقعيت اينجاست كه اين كار نيازمند دانش اصولي و خاصي نيست و ساده ترين كاري است كه مي توانيد در آشپزخانه تان انجام دهيد. واقعيت اينجاست كه اين مشكل به خاطر عدم رگلاژ لولاي كابينت است كه به سادگي قابل رفع مي باشد و با ساده ترين ابزارها (مثل پيچ گوشتي و آچار ساده) هم مي توان آن را برطرف كرد.

اين مطلب را در گوشه اي ذخيره كنيد تا هر زمان كه به آن احتياج داشتيد، بتوانيد به سادگي به آن دسترسي داشته باشيد. فكر نكنيد كه رگلاژ كردن درب كابينت، كاري پيچيده و تخصصي مثل رگلاژ درب خودرو است. خيلي ساده مي توانيد اين مشكل را به راحتي حل كنيد. اما اجازه بدهيد قبل از هر چيزي به سراغ دلايلي برويم كه ممكن است منجر به باز ماندن درب كابينت مي شوند.
دليل باز ماندن درب كابينت

گاهي وقت ها ممكن است كابينت صدا بدهد، يا اين كه به خوبي چفت نشود. يا اين كه بعد از بستن آن، بلافاصله باز شود. اگر با چنين مشكلاتي برخورد كرده ايد، زمان آن رسيده كه رگلاژ كابينت ها را درست كنيد. اگر مثلاً درب كابينت كمي پايين‌تر يا بالاتر از بدنه قرار گرفته و به درستي بسته نمي شود، به اين معني است كه لولاي درب مشكل دارد. اين مشكل زماني پيش مي آيد كه لولاي در خم شده يا اين كه پيچ هاي آن شل شده باشند.

شايد با كابينتي مواجه شويد كه لولاهاي آن بسيار قديمي هستند (مثل كابينت هاي قديمي منازل) كه اصلاً هيچ تنظيماتي ندارند. به اين ترتيب ممكن است لولاها را روي بدنه ي خود كابينت مشاهده كنيد و توكار نباشند. براي اين كه بتوانيد رگلاژ لولاي چنين كابينت هايي را انجام بدهيد، بايد به طور كلي محل قرارگيري لولا را عوض كنيد.

اصلي ترين نكته اي كه به هنگام رگلاژ لولاي كابينت بايد مد نظر داشته باشيد، اين است كه ظاهر آن درست و سالم باشد. البته كه بايد درب ها با هم هماهنگ نيز باشند؛ اما به هرحال، نكته اينجاست كه كابينت ظاهر خوبي داشته باشد. به اين معني كه فاصله ي ميان لولا تا لبه مناسب و معقول باشد و يكدست و هماهنگ به نظر بيايد.

در صورتي كه امكانش هست در زمان نصب لولاي كابينت، كمي هم متفاوت باشيد و اجازه بدهيد كه فاصله اي بين لولا و كابينت شكل بگيرد تا به اين صورت شكل بروز تري براي كابينت خانه خود به وجود بياوريد.تمام اين علائم علامت مي دهد كه زمان تنظيم لولاي كابينت شما فرا رسيده است؛ بنابراين بهتر است بدون فوت وقت اقدام كنيد و براي خريد يراق آلات به فروشگاه گود4پي مراجعه نماييد.


برچسب: خريد آنلاين ابزارآلات، خريد عمده ابزارآلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۱۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

قوانين اجاره آپارتمان در استانبول

در چند سال پيش كه كشور تركيه تا اين مقدار مورد هدف متقاضيان مهاجرت ايران و كشورهاي عرب قرار نگرفته بود، اجاره ويلا در اين شهر تركيه به اين حد خواهان نداشت و قيمت آپارتمان هم به اين شكل بدون منطق بالا نميرفت.

با زياد شدن تقاضاي خريد ويلا در استانبول از سوي متقاضيان مهاجرت، صاحبان خانه ها خيلي به افزايش تحميل شرايط خود افتادند، بطوريكه يك مالك اجاره 1 سال را جلوتر درخواست ميكند و ديگري هزينه اجاره بهاي را به دلار حساب مي كند. اين بي حساب و كتابي هر كسي را به اين فكر مي اندازد كه واقعاً قانون اجاره آپارتمان در استانبول تركيه چيست؟

قانون اجاره آپارتمان در استانبول

قبل از شروع اين بخش به شما اكيداً متذكر ميشويم كه هر گونه عدم اطلاع از قانون اجاره آپارتمان در اين شهر باعث گرفتاري و سردردي براي شما ميشود كه هيچ چاره به جز متضرر شدن براي شما نميگذارد. پس نه فقط اينكه بخوانيد، تا قبل از مطمئن شدن از اينكه تمامي موارد در قرارداد شما ذكر شده باشد آنرا امضاء نكنيد.

بسياري از آژانس هاي ترك مخصوصاً وقتي كه ازشون بخواهيد قسمتي را در قرارداد عوض كنند يا خودشان را به نفهميدن ميزنند و يا اينكه مي گويند اين قانون است و از اضافه كردن موارد شما سرباز مي زنند ولي اين را بدانيد كه در زمان تخليه طوري نقره داغتان مي كنند كه از كرده خود پشيمان شويد.

پرداخت ديپوزيت

اگر بگوييم صد در صد مالكان ديپوزيت شما را به يك بهانه اي ميخواهند بالا بكشند دروغ نگفته ايم، پس اولين مورد دانستن قانون اجاره آپارتمان در مورد ديپوزيت است. در تركيه چيزي به نام رهن آپارتمان وجود ندارد و دو برابر اجاره را صاحبانِ خانه ها بعنوان ديپوزيت در زمان امضاء و تحويل كليد از شما ميگيرند.

اين دو ماه اجاره كه شما پرداخت مي كنيد براي اين است كه اگر چنانچه به هر دليلي اجاره ماهيانه را پرداخت نكرديد و يا صدمه اي به آپارتمان بزنيد، صاحبخانه اين پول را دستش داشته باشد و متضرر نشود. شايد براي شما سوال باشد كه اين يك چيز نرمال است و خطر آن چيست؟

اهميت شناخت ديپوزيت

اگر در زمان تحويل از كوچكترين مشكلات از كف پاركت تا خط و خطوط روي كابينت ها و غيره عكس و فيلم نگرفته باشيد و در قرارداد قيد نكرده باشيد، براحتي در روز آخر تحويل، صاحبخانه آن مشكلات را با وقاحت به پاي شما ميزند و از برگردانن ديپوزيت سر باز ميزند.

چنانچه همه اينكار ها را هم كرديد و مشكلات آپارتمان را هم قيد كرديد و فيلم و عكس را هم گرفتيد، در زمان تحويل كليد كل ديپوزيت خود را تا نگرفتيد كليد ها و آپارتمان را تحويل صاحبخانه ندهيد. طرفند ديگري كه در تركيه صاحبخانه ها ميزنند همين است كه كليد و آپارتمان را از شما ميگيرند، ولي بعداً با آوردن بهانه هاي واهي كه شما اينجا رو خراب كرديد، از دادن ديپوزيت سر باز ميزنند و دست شما هم ديگر بجايي بند نيست.

برخي از صاحبان خانه ها ديپوزيت را به يورو ميخواهند. اين يك مورد قطعا توافقي است و چنانچه با آن مشكلي نداريد بپذيريد اما در قرارداد حتماً قيد شود كه در انتها يورو بايد بگردانده شود.براي اجاره آپارتمان در استانبول ميتوانيد با متخصصان مجموعه kharidekhane.com به صورت رايگان در تماس باشيد و مشورت دريافت كنيد تا بتوانيد كامل ترين نتيجه را جهت اين مورد كسب كنيد.


برچسب: اجاره آپارتمان در استانبول، اجاره آپارتمان در تركيه، خريد خانه در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۳۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

موارد مهم و تاثيرگذار براي راه اندازي فروشگاه لوازم ساختماني

جهت شروع كار هر كاري نياز به يك نقشه راه يا همان Business Plan  و پيش رفتن طبق آن، به صورت گام به گام امري تاثيرگذار ميباشد.راه اندازي كار بر پايه Business Plan باعث ميشود تا صاحب كسب و كار به شكل قدم به قدم اقدام كنيد و علاوه بر تمركز بر گام جاري، براي مرحله بعدي شغل خود پلن داشته باشيد.
شايد اطراف خود مشاغل زيادي ديده باشيد كه فاصله بين افتتاحيه و پايان كارشان حتي به يكسال هم نميرسد.اين موضوع به دليل نداشتن برنامه ريزي و پيش بيني چالش ها و مشكلات پيش روي هر كسب و كاري است.
شما به عنوان صاحب يك بيزينس بايد بتوانيد براي شغلي كه براي خود راه‎اندازي ميكنيد يكسري اهداف كوتاه مدت و بلند مدت در نظر داشته باشيد تا در مواجهه با مشكلات و چالش هاي پيش رو دچار غافلگيري نشويد.
 
مقدمه بالا ميتواند سرنخي را براي شروع هر كسب و كاري در اختيار شما بگذارد، اما در اين مقاله ما قرار است تا نكات مورد نياز براي راه اندازي يك فروشگاه ابزار فروشي را مورد بررسي قرار دهيم و در انتها نيز ليست كامل اجناس و ابزارآلات براي فروشگاه ابزارفروشي را در اختيار شما قرار دهيم.پس در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.
اگر قصد راه اندازي يك فروشگاه ابزار فروشي يا لوازم ساختماني را داريد، بايد موارد زيادي را در نظر داشته باشيد تا بتوانيد در اين بازار به درستي وارد شويد و ماندگاري داشته باشيد.
از جمله مواردي كه بايد در نظر داشته باشيد ميتوان به ميزان سرمايه شما، موقعيت مكاني فروشگاه، متراژ فروشگاه،تنوع برندها و محصولات تا حتي دكوراسيون و چيدمان مغازه اشاره كرد.در ادامه مقاله برخي از مهمترين مواردي كه براي راه اندازي يك مغازه ابزار فروشي نياز داريد را به صورت موردي بررسي خواهيم كرد.good4p صفحه اي در سايت خود دارد با عنوان  مشاوره در راه اندازي فروشگاه ابزار و يراق كه ميتوانيد از تجربه هاي  12 ساله اين مجموعه براي راه اندازي فروشگاه خود استفاده نماييد.





 
line2.png 
1.jpgبودجه مالي
 
اين كه براي شروع هر كسب و كاري شما نياز به يك سرمايه اوليه داريد، يك امر بديهي است.از سوي ديگر ميزان سرمايه و بودجه اي كه براي شروع كار در نظر ميگيريد ميتواند در مدل راه اندازي و كوچك يا بزرگ‎ بودن كسب و كار، مثلا از مجموعه فروشگاه هاي زنجيره‎اي تا يك فروشگاه كوچك محلي تغيير كند.
از سوي ديگر تعيين بودجه مالي و برنامه ريزي براساس آن مورد مهمي است كه ميتواند بر تهيه و تنوع اجناس فروشگاه ابزار فروشي، كه يكي از موضوعات مورد بحث ما در اين مقاله ميباشد تاثير‎گذار باشد.از جمله مواردي كه بودجه مالي يا همان سرمايه اوليه بر آنها براي راه‎اندازي ‎فروشگاه ابزار‎فروشي تاثير مستقيم دارد ميتوان به موارد زير اشاره كرد :





- موقعيت مكاني فروشگاه
 
- اجاره ماهيانه يا اقساط بانكي
 
- متراژ فروشگاه
 
- دكوراسيون فروشگاه ابزار فروشي
 
- بودجه خريد اجناس
 
- هزينه تبليغات و معرفي فروشگاه
 
- هزينه هاي راه اندازي خدمات آنلاين (وبسايت يا شبكه هاي اجتماعي)












در مقاله‎ي درصد سود ابزارفروشي و سرمايه ي اوليه ي راه اندازي چقدر است ميتوانيد جزئيات بيشتري در مورد هزينه ها و سود فروشگاه ابزار فروشي را مطالعه كنيد.

2.موقعيت مكاني، متراژ فروشگاه و دكوراسيون
 
اين مورد ميتواند موضوعي تعيين كننده در هر كسب و كاري باشد.روشن است كه قرار گرفتن فروشگاه ابزار فروشي شما در منطقه اي كه به عنوان بورس ابزار‎فروشي يا لوازم ساختماني است، ميتواند شرايط بهتري را از نظر فروش و جذب مشتري هدف برايتان فراهم كند.
نكته ديگري كه بايد براي موقعيت فروشگاه در نظر داشته باشيد اين است كه صرف قرار داشتن در مركز شهر يا مسيرهاي شلوغ نميتواند زمينه ساز رشد و موفقيت كسب وكارتان باشد.
در صورتي كه انتخاب اين موقعيت‎ها تاثير مثبتي هم داشته باشد، باعث ايجاد هزينه هاي سنگيني مثل اجاره بها و يا از دست دادن مبلغ زيادي از سرمايه اوليه براي خريد مغازه است. انتخاب موقعيت مكاني فروشگاه را با تحقيقات كامل و بررسي مسيرهاي متفاوت انجام دهيد تا بتوانيد بيشترين بازدهي را از اين مورد به دست آوريد.
 
3.متراژ فروشگاه
 
مورد ديگري كه در روند افتتاح فروشگاه تاثير زيادي دارد، متراژ فروشگاه ابزارفروشي است.متراژ فروشگاه هم تحت تاثير بودجه مالي و موقعيت مكاني فروشگاه ميباشد.دقت كنيد كه اگر بودجه محدودي براي شروع داريد ميتوانيد با يك مغازه كوچك و فروش ابزارآلات سبك كار خود را آغاز كنيد.
اگر هم امكان تهيه فروشگاهي با متراژ بزرگ و متناسب را داريد ميتوانيد ابزارآلات سنگين را هم اضافه نماييد.دقت داشته باشيد كه شما علاوه بر خود فروشگاه بايد قسمتي از فروشگاه را براي انبار در نظر داشته باشيد.اين انبار ميتواند يك زيرزمين،بالكن يا حتي يك نيم طبقه در بالاي مغازه شما باشد.براي خريد آنلاين لوازم نقاشي ميتوانيد به فروشگاه آنلاين ابزارفروشي گودفورپي مراجعه نماييد.








چيدمان نمايندگي لوازم ساختماني ممكن چيز پيچيده اي به چشم نيايد.اما مواردي ريزي وجود دارد كه باعث ميشود در توانايي پاسخگويي صاحب فروشگاه به خريدار و جلوگيري از گيجي و خستگي خودتان تاثيرگذار باشد.مثلا شما بايد پلن مشخصي جهت چيدن قفسه اي فراهم شده براي اجناس ريز (مثل واشرها، پيچ ها، ميخ ها و...) داشته باشيد تا در بهترين زمان ممكن به آنها دسترسي داشته باشيد.


برچسب: ابزارفروشي، خريد ابزار آنلاين، فروشگاه ابزار فروشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۱:۱۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

راه هاي خريد آپارتمان در شهر دبي و دريافت شهروندي امارات با خريد ويلا

خريد خانه در شهر دبي آن هم در شهري پر زرق و برق و معروف ، سرمايه گذاري مطمئن است و قطعا جاذبه هاي خاص توريستي و علمي امارات يكي از برجسته ترين دلايل جلب ثروتمندان جهان به اين شهر شده است. هرچند مزاياي خريد ويلا در كشور امارات به جز امكانات تحصيلي ، اين است كه به خريداران اجازه مي دهد علاوه بر رشد اقتصادي خود ، با گرفتن اقامت و استفاده از امكانات گسترده اقتصادي امارات ، سرمايه گذاري خود را به روش پيشرفته تر و با رشد بيشتر در دبي ادامه دهند.
همچنين شما مي توانيد علاوه بر خريد آپارتمان در امارات و آغاز بيزينس جديد در اين كشور زيبا ، ويزاي كار و ويزاي اقامت را به شكل جدا از هم نيز بگيريد و از يك زندگي راحت بهره مند شويد. دقت كنيد كه خانه ويلايي در كشور امارات صرفا دليل گرفتن شهروندي امارات نمي شود و لازم است تا براي گرفتن اين ويزا ، مرحله هاي متفاوتي را پس از خريد خانه بگذرانيد البته انجام اين مراحل بسيار ساده و سريع است.
شهر دبي، شهر مناسبي براي خريد ويلا به حساب مي آيد چرا كه مراحل و شرايط مربوط به خريد در آن چندان پيچيده و سخت نيست. بنابراين هر يك از مهاجران با سرمايه لازم مي توانند پس از طي نمودن مراحل قانوني به ويلاي رويايي خود برسند.

از مكان هاي ديدني اين شهر ميتوان به برج العرب اشاره كرد كه از كم نظير ترين مناطق دنيا محسوب ميشود. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اجاره يك شب اقامت در اين هتل پنج ستاره، چيزي حدود 1600 يورو ميباشد كه معادل 50 ميليون تومان مي‌باشد.براي اخذ شهروندي و پاسپورت امارات ميتوانيد با مشاوران ما در ارتباط باشيد.

آيا خريد ويلا در امارات عاقلانه است؟

سرمايه گذاري در كشور هاي خارجي و به طور خاص كشور هايي كه نزديك ايران قرار دارند چند سالي است كه بيشتر و جدي تر توسط ايرانيان پيگيري مي شود. دبي، مانند برخي از شهر هاي تجاري و لوكس ، اغلب توسط افرادي مورد توجه قرار مي گيرد كه هدف راه اندازي كسب و كار ، توسعه و افزايش درآمد را در سر دارند. برترين و بهترين ها همگي در امارات تجمع يافته اند. بنابراين وقتي شما براي خريد ويلا در شهر دبي اقدام مي كنيد، در واقع دست روي هر ويلايي كه بگذاريد، در حال انتخاب بهترين ويلا در كشور امارات و به طور نسبي، در كل منطقه خاورميانه هستيد.
طبق آخرين آمار، ارزش املاك در دبي رشد بيشتري نسبت به شهرهاي ديگري چون سنگاپور و لندن داشته است.

بنابراين، اينكه گمان كنيد خريد ويلا در شهر دبي مي تواند به ضرر شما تبديل شود، يك احتمال محال و نادرست است. بسته به بودجه اي كه در اختيار داريد مي توانيد ويلاهاي بسيار لوكس و اصطلاحا لاكچري را در شهر دبي خريداري كنيد.
قيمت ويلا ويلايي در شهر دبي به تومان

به طور كلي، براي دريافت اقامت، شما بايد دست كم يك ميليون درهم امارات بپردازيد تا بتوانيد يك ويلا را در كشور امارات خريداري كنيد. اين ميزان چيزي نزديك 7 ميليارد تومان ميباشد. البته به علت نوسانات ارز ممكن است اين مبلغ كمي كمتر يا بيشتر باشد. اما بر اساس ارزش درهم امارات در آبان ماه سال 1400، اين مقدار برابر 7 ميليارد تومان ميباشد.

هر درهم امارات در حال حاضر چيزي حدود 7 هزار و 500 تومان ارزش دارد.

تعيين اين عدد به خريداران كمك مي كند تا در هنگام خريد ملك مورد نظرشان قيمت را در نظر گرفته و سرمايه گذاري درستي داشته باشند.

بسياري از ايرانياني كه بدنبال خريد ويلا در امارات هستند ميخواهند بدانند كه قيمت آپارتمان در دبي به تومان چقدر است. خوشبختانه از آنجائيكه كه درهم امارات به دلار آمريكا چسبيده است، اين نرخ از روز اول 3.65 بوده است ولي از آنجائيكه كه تومان ايران دائماً در نوسان است شما بايد قيمت هايي كه به درهم مي گيريد را با توجه به نرخ روز و لحظه اي درهم در بازار ايران محاسبه كنيد.

قيمت خانه ويلايي در شهر دبي رنج متفاوتي از مبلغ 800 هزار درهم تا چند صد ميليون دلار را پوشش ميدهد. خوب است اول كل مبلغي را كه براي خانه ويلايي در دبي داريد را تعيين كنيد و بعد با توجه به مبلغ مورد نظرتان درجستجوي آپارتمان باشيد.

شما آساني امكان اين را داريد كه با كليك برروي منوي پروژه هاي امارات و انتخاب گزينه نوع آپارتمان در باكس جستجو از پروژه هاي جديد در شهر دبي اطلاعات كاملي را بدست آوريد. چنانچه لوكيشن خاص و يا آپارتمان خاصي هم مد نظر داشته باشيد و يا مشورتي در زمينه خريد ويلا در شهر دبي داشته باشيد، ميتوانيد به لينك خريد خانه در دبي مراجعه نماييد و براحتي با ما ارتباط برقرار كنيد.


برچسب: خريد ويلا در دبي، خريد خانه در دبي، خريد ويلا در دبي، پاسپورت امارات با خريد ملك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۱۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

از كدام مجموعه ميتوان ابزار آلات بي واسطه بخريم؟

مزاياي خريد ابزار آلات

 

دراين روزگار افراد مختلف به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود دارند علاقه دارند تا كارهاي روزانه را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه مطمئن باشد مي تواند در وقت و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه امكان دارد هنوز سفارش آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش ابزار آلات يكي از خريدهايي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين فروشگاه هاي غير حضوري ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع لاستيك عقب و جلو موتور اسكوتري اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به  https://good4p.com/ابزارالات-صنعتي-و-ساختماني/چرخ/لاستيك-موتور-سيكلت/لاستيك-(-تاير-)-جلو-و-عقب-موتور-اسكوتري-(برقي)-(12 مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۵:۱۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد خانه در استانبول.

قيمت خانه در استانبول.|از كدام تيم،فروش خانه در تركيه را مي توان به راحتي انجام داد؟

بهترين محله هاي استانبول براي خريد خانه

شما تنها خريدار خريد خانه در استانبول نيستيد كه براي شروع دچار نگراني و سردرگمي شده ايد. چنانچه به زبان تركي مسلط نباشيد و محله هاي استانبول را بخوبي نمي شناسيد، حتما براي خريد ملك دچار مشكل خواهيد شد. مشاورين املاك آسومان در كنار شماست تا اين گام ابتدايي را براحتي برداريد.

مطمئناً سوالات زيادي همين الان در ذهن شماست كه مناطق خوب استانبول كجاست؟ و بهترين محله هاكدامند؟ گرانترين و ارزانترين مناطق استانبول كجاست؟ و بطور كلي در كدام منطقه استانبول خانه بخريم؟

معرفي محله هاي استانبول براي خريد خانه

در ابتدا با معرفي محله ها قصد داريم كه ديد بازتري را به شما قبل از تصميم به خريد خانه در استانبول بدهيم.

مساحت اين شهر بيش از 5343 كيلومترمربع است كه توسط تنگه بسفر به دو قسمت اروپايي و آسيايي تقسيم شده است. تا سال 2009، از 32 منطقه تشكيل شده بود كه بعد از آن به 39 منطقه افزايش يافت. 25 منطقه در قسمت اروپايي و 14 منطقه در قسمت آسيايي واقع شده اند.

 

جهت آشنايي مي توانيد به خريد خانه در استانبول مراجعه كنيد


برچسب: خريد خانه در استانبول،فروش خانه در استانبول،قيمت خانه در استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۴:۰۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

از كدام فروشگاه ميتوان ابزار آلات بدون واسطه بخريم؟

از كدام فروشگاه ميتوان ابزار آلات بي واسطه بخريم؟

 

اين روزها افراد بنا بر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزانه خود دارند پيگير هستند تا وظايف شخصي را آنلاين انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و هزينه نقليه مردم صرفه جويي نمايد. ازجمله مواردي كه شايد همچنان سفارش آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه ابزار آلات يكي از مواردي است صورت اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين مجموعه هاي اينترنتي ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع لولا جوشي اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۳:۰۴ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد ابزار آلات از كدام سايت باشد؟

انتخاب ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين

 

اين روزها افراد مختلف به دليل مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند دوست دارند تا وظايف شخصي را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد مي تواند در زمان و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي نمايد. ازجمله مواردي كه ممكن است هنوز تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش ابزار آلات يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين فروشگاه هاي آنلاين ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع سيخ جوجه كباب اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به  https://good4p.com/ابزارالات-صنعتي-و-ساختماني/ابزار-مسافرتي/سيخ/سيخ-جوجه-استيل-65-سانت-2-ميل-ضخامت-حيدري-(100ع)) مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۶:۲۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد اينترنتي شيرآلات بهداشتي چه ويژگي هايي دارد؟

شيرآلات بهداشتي از كدام فروشگاه باشد؟

 

اين روزها مردم به دليل مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي خود را آنلاين انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد مي تواند در انرژي و هزينه نقليه مردم صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه امكان دارد هنوز خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد شيرآلات بهداشتي به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش شيرآلات بهداشتي يكي از مواردي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

انواع شيرآلات بهداشتي براساس جنس

شير آب برنجي

فلز برنجي سنگين و بادوام است و براي مناطقي كه داراي آب سخت بوده و خوردگي فلزات مشكل اساسي نيست، توصيه مي‌شود. حتي اگر برنج در بين ديگر متريال‌هاي ساخت شيرآلات بيشترين هزينه را داشته باشد، اما بهترين سرمايه‌گذاري است. بدنه و روكش هر دو از برنج ساخته شده است.

انواع شيرآلات با آلياژ روي

شيرآلات با بدنه‌اي از روي اغلب ارزان و نسبتاً بادوام هستند. هنگامي كه روي با استفاده از هر نوع متريال ديگري آبكاري ‌شود، خوردگي اجتناب‌ناپذير است. در هنگام خريد شيرآلات، اين متريال توصيه نمي‌شود.

شيرآلات بهداشتي با روكش كروم

شيرآلات با روكش كروم، مقاومت و دوام بالايي دارند، همچنين قسمت‌هاي داخلي آنها اغلب از برنج ساخته مي‌شوند. سطح اين شيرآلات بسيار زيبا و مدرن است و اغلب لكه آب به خود نمي‌گيرد.

شيرآلات با روكش استيل

شيرآلات با روكش استيل اگر از نوع ضد زنگ باشد، مقاوم و تاحدودي بادوام هستند، همچنين لكه‌هاي آب را كمتر بر روي خود نشان مي‌دهند. بدنه اين شيرآلات اغلب از برنج ساخته مي‌شود و اگر به درستي نگهداري نشود مستعد خوردگي خواهد بود.

انواع شيرآلات با روكش برنز

اگر به فكر داشتن آشپزخانه بسيار منحصر به فرد و جذاب هستيد، شيرآلات با روكش برنز بهترين انتخاب هستند. آنها با رنگ متمايزي كه دارند، سبك و تصوير متفاوتي به ويژه به آشپزخانه‌تان مي‌دهند. سطح اين شيرآلات مات بوده و نسبت به روكش مسي براق و صيقلي نيست.

انواع شيرآلات بهداشتي براساس طراحي

شيرآلات تك دستگيره

شير تك دستگيره دقيقاً همان مدلي هستند كه از نامشان پيداست. اين شيرآلات براي باز و بسته شدن تنها داراي يك دستگيره يا اهرم است. اگر دستگيره در چپ و راست باشد، با حركت به سمت بالا و پايين مي‌توان فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظيم كرد، اگر دستگيره در بالاي شير باشد مي‌توان با چپ و راست كردن اهرم فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظيم كرد. اين نوع شيرآلات به مدل‌هاي اهرمي مشهور هستند و معمولاً فضاي كمي را اشغال مي‌كنند.

شيرآلات دو دستگيره

شير دو دستگيره سنتي‌ترين مدل شيرآلات بهداشتي خانگي است كه از ديرباز مورد استقاده قرار مي‌گرفته است. هر دستگيره در آن مسئول تنظيم مقدار فشار بوده و معمولاً دستگيره سمت راست براي آب سرد و دستگيره سمت چپ براي آب گرم است. اين نوع شيرآلات همچنين به مدل‌هاي كلاسيك نيز مشهور هستند. امروزه استفاده از شيرآلات دو دستگيره نسبت به گذشته كمتر شده است. براي نصب اين شيرآلات نياز به نصب سه سوراخ است و نسبت به نوع اهرمي به فضاي بيشتري نياز دارند.


شيرآلات بهداشتي هوشمند (چشمي)

امروزه استفاده از شيرآلات هوشمند در جهت راحتي و صرفه‌جويي بيشتر در مصرف آب افزايش يافته است. از اين رو شيرآلات چشمي با تكنولوژي جديد توانسته‌اند به خوبي چنين نيازهايي را برطرف كنند. اين شيرآلات فاقد دستگيره بوده و از طريق سنسور چشمي (حسگر چشمي) كار مي‌كنند. اگر دست خود را به زير شير بگيريد، آب باز شده و هر هنگام كه دست‌تان را بيرون بكشيد، جريان آب قطع مي‌شود.
انواع شيرآلات بهداشتي براساس عملكرد

شيرآلات چرخشي (فلكه‌اي)

اين نوع شيرآلات همان مدل‌هاي پيچي يا دو دستگيره هستند كه از طريق پيچاندن دستگيرها، فشار و جريان آب را مي‌توان تنظيم كرد. اين شيرآلات داراي دو مغزي جدا (كارتريج) هستند و براي نصب نياز به ايجاد سه حفره در سينك يا روشويي است. همچنين نصب آنها سخت بوده و نياز به فضاي بيشتر نسبت به مدل‌هاي تك اهرمي است.

شيرآلات اهرمي

شيرآلات اهرمي در دونوع تك اهرمي و دو اهرمي ساخته مي‌شوند كه اغلب مدل تك اهرمي محبوبيت بيشتري دارد. اين مدل داراي يك مغزي يا كارتريج و در نتيجه يك اهرم است كه جهت تنظيم فشار آب و تعويض آب سرد و گرم قابل استفاده است. رابطه كاربردي اين شيرآلات نسبت به مدل‌هاي چرخشي بسيار راحت بوده و كاربر مي‌تواند به آساني مقدار دماي آب را تنظيم كند.

شيرآلات فنري (شاوري)

اين شيرآلات معمولاً از نوع اهرمي هستند با اين تفاوت كه شير آنها بلند‌تره بوده و داراي شيلنگ فنري با طول بلند است. اين شيلنگ فنري به راحتي از جاي خود درآمده و جهت شستشوي هر چيزي در داخل سينك به كار گفته مي‌شود. شيرآلات فنري براي آشپزخانه‌هاي بزرگ كه نياز به حجم بالايي از شستشويي هست مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

جهت معرفي مي توانيد به كليك مراجعه كنيد


برچسب: خريد شيرآلات بهداشتي،قيمت شيرآلات بهداشتي،فروش شيرآلات بهداشتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۶:۵۶ توسط:عرفان مرادي موضوع: