آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

مزيت هاي؟ خريد پشم سنگ به صورت غير حضوري

مزاياي فروش پشم سنگ به صورت غير حضوري

 

امروزه مردم بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا خريد هاي شخصي را سريع وراحت انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در زمان و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه ممكن است همچنان تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد فروش پشم سنگ به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. تهيه قيمت پشم سنگ يكي از مواردي است كه به شكل اينترنتي هم مي توانيد تهيه نمايند .

 

نحوه توليد پشم سنگ

براي توليد آن سنگ بازالت را در دماي ۱۵۰۰ درجه سانتي‌گراد ذوب مي‌كنند و با استفاده از تكنولوژي و روش‌هايي خااص آن را به الياف بسيار ريز با قطر ميكروني تبديل مي‌كنند. تقريبا تمام مواد اوليه تشكيل دهنده پشم سنگ را سنگ بازالت تشكيل مي‌دهد و تنها ۳ درصد مواد اوليه به روغن‌ها و ساير مواد مورد نياز براي فرم دهي الياف با توجه به نوع محصول اختصاص داده مي‌شود.


انواع پشم سنگ

پشم سنگ كه در انواع مختلفي از جمله خام و فله‌اي، پتويي، تخته‌اي، لوله‌اي و لحافي توليد مي‌شود. در ادامه به معرفي انواع پشم سنگ و كاربرد آنها مي‌پردازيم.


كاربرد انواع پشم سنگ

عايق پشم سنگ كاربردهاي بسياري در صنايع امروزي دارد به طوري كه ۴۴ درصد عايق‌هاي به كار رفته در صنايع مختلف و ساختمان‌ها را تشكيل مي‌دهد. اين عايق‌ها در پنج نوع توليد مي‌شوند

براي آشنايي مي توانيد به click here وارد شويد


برچسب: خريد پشم سنگ،فروش پشم سنگ،قيمت پشم سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۲۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين

خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين

 

دراين روزگار افراد مختلف بنا بر مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي شخصي را آنلاين انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه شايد هنوز خريد آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه ورق آهن يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند تهيه نمايند .

 

شناخت ورق آهني:

در متالورژيك ورق سياه اينگونه تعريف شده است كه به ورق ساخته شده از فولاد طي فرآيند نورد گرم Hot Rolling ، كه در دمايي بالا تر از 930 درجه ي سانتيگراد (1700 درجه فارنهايت) تحت عمليات نورد فشاري قرار گرفته و در اثر اين عمليات خاصيت فرم پذيري آن بهينه شده است، ورق فولادي نورد گرم يا به اختصار ورق سياه Hot rolled mild steel گفته مي شود. به دليل اين كه سطح خارجي اين محصولات در اثر وجود آثاري از اكسيداسيون و زنگ زدگي به حالت مات درآمده و همانندورق هاي گالوانيزه براق نمي باشند.

ورق هاي سياه كه از عمده ترين محصولات كارخانجات بزرگ فولاد هستند دامنه ي بسيار گسترده اي در نوع فولاد، ضخامت و ابعاد دارند. رايج ترين نوع ورق فولادي توليد شده در ايران ورق هاي St37 و St52 مي باشند. آناليز شيميايي اين ورق ها در استاندارد DIN17100 قابل مشاهده است. البته لازم به توضيح است اين استاندارد از سال 1980 به بعد معتبر نبوده و جايگزين آن استاندارد BS EN 10025 مي باشد. در اين استاندارد مي بايست براي گريد St37 معادل آن در استاندارد EN را جستجو نمود كه با نام S235JRG2 شناخته مي شودو در ايران هم اين ورق را با نام St37 ميشناسند و با اين اسم آنرا معرفي ميكنند . شما ميتوانيد براي ديدن و آشنا شدن  با انواع ورقه به اينجامراجعه كنيد.

ابعاد و اندازه هاي ورق سياه:

در خصوص ابعاد و اندازه ها بايد اشاره كرد كه دامنه ي وسيع ضخامتي از 1 ميليمتر گرفته تا 10 سانتيمتر در ورق هاي سياه ديده مي شود. هرچقدر ضخامت ها بالا تر رود محصول حالت تختال Slab پيدا كرده و شكل پذيري آن كاهش پيدا مي كند. همانطور كه در تصوير شماره 1 مشاهده مي كنيد نحوه ي عرضه ي ورق ها در بازار به دو صورت رول و يا شيت با ابعاد مشخص مي باشد. معمولاً اين شيت ها در اندازه هاي 6x1.5، 6X2،12X2 ،2X1 و2.5X1.5 برش مي خورند. در حالتي كه ورق در كارخانه با اندازه هاي مشخصي برش خورده شود به آن ورق فابريك مي گويند. اين كلمه برگرفته از كلمه Fabricated به معني ساخته شده مي باشد.

مراحل توليد ورقه سياه :

    ابتدا تختال هاي گداخته تا دمايي بيش از 1100 درجه سانتيگراد با آناليز شيميايي متناسب با محصول نهايي از كوره ها به سمت خط توليد حركت مي نمايند.
    در گام بعد لايه هاي اكسيدي ضخيم كه به صورت فلس بر روي تختال تشكيل شده اند، زدوده مي شوند.
    پس از آن اسلب را با استفاده از دستگاه رول پرس تا ضخامت و عرض مشخصي فشرده مي كنند.
    بعد از سايزينگ اسلب ها، كاهش ضخامت كنترل شده به وسيله ي غلتك هاي رفت و برگشتي صورت مي گيرد.
    پس از آن تختال نازك شده كه هنوز حالت گداخته دارد در باكس جمع آوري كويل به صورت كلافي پيچيده مي شود.
    كلاف باز شده و ابتدا و انتهاي آن به وسيله ي گيوتين جداسازي مي گردد.
    پس از آن مرحله ي اكسيدزدايي ثانويه انجام مي گيرد.
    سپس مجددا بوسيله ي غلطك هاي هيدروليك بسيار قوي و سنگين در معرض نورد نهايي قرار مي گيرد كه در اين مرحله خواص مكانيكي بهبود پيدا مي نمايند.
    مرحله بعد خنك سازي ورق توليد شده و ارسال آن به سمت رول جمع كن مي باشد.
    مراحل نهايي آن شامل بسته بندي و مارك كردن (چاپ برند و يا نام كارخانه و شماره ذوب) است.
    آخرين مرحله پيش از ارسال آن به انبار يا خروج از كارخانه، وزن كشي رول بسته بندي شده مي باشد.









 

براي معرفي مي توانيد به قيمت ورق آهن وارد شويد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۳۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد ابزار از كدام فروشگاه باشد؟

آيا مي توان از فروشگاه اينترنتي خريد ابزار صنعتي انجام داد؟

 

امروزه افراد مختلف به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا كارهاي شخصي را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه امكان دارد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

 

زمان آن رسيده تا اين همه ابزاري را كه خريده ايد به يك جعبه ابزار خوب و مناسب منتقل نماييد . فراموش نكنيد كه هزينه خيلي زيادي را بابت خريد ابزارآلات مورد نيازتان پرداخت كرده ايد لذا مهمترين اصل محافظت و نگهداري صحيح از اين ابزارهاست . شايد يك جعبه ابزار مناسب و جادار بتواند محل خوبي براي نگهداري ابزارآلات شما باشد.
جعبه هاي ابزار امروزه داراي طراحي هاي بسيار جالبي شده اند . سازندگان اين جعبه ها امروزه محولاتي توليد ميكنند كه به اندازه كافي جادار هستند و ميتوان ابزارهاي زيادي را داخل آن جا داد در ادامه به شما خواهيم گفت كه انواع جعبه هاي ابزار به چه صورت است و جهت خريد و انتخاب يك جعبه ابزار مناسب چه نكاتي را بايد رعايت نماييد:

انواع جعبه ابزار:
جعبه هاي ابزار تنوع زيادي در بازار دارد كه به عقيده بنده انتخاب آن بيشتر سليقه اي است . جعبه هاي ابزار عموماً به دو صورت فلزي و پلاستيكي ساخته ميشوند . البته مدل پارچه اي و چوبي آن نيز در بازار موجود است كه در اين پست مورد بحث ما نخواهند بود. جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسيم بندي ميشدند اما امروزه با ظهور طراحي هاي نوين در اين محصولات سايز بندي جعبه ها بر حسب اينچ ايجاد شده اند .

كدام انتخاب بهتر است ؟ فلزي يا پلاستيكي !!!
شايد اين سئوال خيلي از دوستان عزيز من باشد كه واقعاً كدام يك بهتر است . شايد خيلي از دوستانتان گفته باشند كه خب معلوم است جعبه فلزي به مراتب از پلاستيكي بهتر است . هم استحكام بالاتر دارد و هم عمر بيشتر ! اما بايد خدمت شما عرض كنم كه خير !!! اين تصور كاملاً اشتباه است . اتفاقاً برعكس ! جعبه ابزار پلاستيكي به مراتب بهتر از جعبه فلزي است . من فكر كردم شايد بهتر باشد تا مزيت هاي جعبه پلاستيكي نسبت به جعبه فلزي را به صورت تيتر وار خدمت شما بيان نمايم :
1) جعبه هاي فلزي نسبت به نوع پلاستيكي ورزن خيلي بيشتري دارند كه همين قضيه سبب ميشود تا هنگام حمل و نقل وزن كل جعبه شما به مراتب بيشتر شود
2) جعبه هاي فلزي در هنگام برخورد ابزار در داخل جعبه ، پوشش رنگ خود را از دست خواهد داد و به مررو زمان اگر آب و يا رطوبت وارد جعبه شما شود باعث ايجاد زنگ زدگي ميشود.
3) در صورت برخورد ابزار با درون جعبه به خاطر برخورد دو فلز صداي ايجاد شده به مراتب بيشتر از نوع پلاستيكي آن خواهد بود فكر كنيد كه در داخل اتومبيلتان يك جعبه ابزار فلزي داريد و بعد از گذر از هر دست انداز بايد منتظر شنيدن صداي ناهنجاري از صندوق عقب خود باشيد
4) جعبه ابزار هاي فلزي معمولاً محفظه نگهداري يچ و مهره ندارند كه همين مسئاله سبب راكندگي ابزار شما خواهد شد.




نكات مهم در انتخاب جعبه ابزار :
1) در جعبه هاي فلزي به ضخامت ورق ، نوع پوشش رنگ (حتماً الكترواستاتيك باشد ) و نوع يراق آلات مصرف شده روي آن دقت نماييد.
2) جعبه هاي پلاستيكي بايد مستحكم و داراي لولاهاي قوي باشند
3) جعبه ابزاري مناسب است كه داراي طبقه ها و محفظه هاي جداگانه باشد .
4) انتخاب جعبه ابزار سليقه اي است . هرمدلي كه خوشتان آمد اگر شرايط بالا را داشت بخريد!



 

براي آشنايي مي توانيد به سايت گودفورپي دنبال كنيد


برچسب: خريد ابزار آلات صنعتي، قيمت ابزار، فروش ابزار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۱۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

مزيت هاي؟ خريد ابزار آلات

مزاياي خريد ابزار آلات

 

امروزه افراد بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند دوست دارند تا كارهاي شخصي را آنلاين انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد مي تواند در وقت و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه شايد همچنان تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

آچارها جزو لاينفك يك جعبه ابزار محسوب ميشوند . مهمترين كاربرد آنها در باز كردن پيچ هاي Hexagon و مهره هاي مربوط به آن است . اين آچارها با توجه به سايز پيجها در اندازه هاي مختلف ساخته ميشوند . با توجه به استاندارد DIN كه استاندارد رايج در كشور ماست ، سايز آچارها از 6 تا 22 تقسيم بندي ميشوند كه براي باز كردن پيچهاي M6 تا M22 قابل استفاده هستند. البته ذكر يك نكته نيز ضروريست كه سايزهاي پايين تر و بالاتر از اين نيز در بازار موجود است اما معمولاً اين سايزها در دسته بندي استاندارد آچارها قرار نميگيرند و بايد به طور جداگانه خريداري شوند .

انواع آچارها:
آچارها با توجه به محل كارگيرشان دسته بندي ميشوند . كارگيرها معمولاً به دو صورت تخت و رينگي توليد ميشوند . لذا آچارها به صورت دو سر تخت ، دوسر رينگ و يا يك سرتخت يك سر رينگ توليد ميشوند . آچارهايي كه داراي كارگير رينگي هستند ميتوانند با سرعت بيشتري پيچها را باز نمايند و احتمال خارج شدن آچار از كلگي پيچ بسيار كم است . اما در عوض در جاهايي كه محدوديت دسترسي وجود دارد كارگير رينگي كاربرد نخواهد داشت . لذا پيشنهاد ما انتخاب آچار يك سر تخت و يك سر رينگ است !

نكات مهم در انتخاب آچار:
1) آلياز آچار بايد حتماً كروم - واناديوم باشد
2) هنگام خريد آچار بدنه آچار را از نظر وجود هرگونه ترك بر روي بدنه بررسي فرماييد
3) Grip هاي داخل رينگ (دندانه ها ) بايد منظم و با كيفيت باشند . در غير اين صورت خيلي زود كچل خواهند شد.
4) هنگام خريد آچار توجه داشته باشيد كه استاندارد آچار بر حسب كدههاي DIN باشد . بعضاً مشاهده شده كه تعدادي از واردكنندگان به علت عدم داشتن اطلاات آچارهايي را وارد بازار كرده اند كه بر حسب استاندارد اينچ ساخته شده اند لذا در اكثر موارد باز كردن پيچ با آنها مشكل ساز خواهد بود.



 

به سبب معرفي مي توانيد به گودفورپي برويد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۱:۴۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

مزيت هاي؟ خريد ابزار آلات

مزاياي خريد ابزار آلات

 

امروزه افراد بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند دوست دارند تا كارهاي شخصي را آنلاين انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد مي تواند در وقت و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه شايد همچنان تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

آچارها جزو لاينفك يك جعبه ابزار محسوب ميشوند . مهمترين كاربرد آنها در باز كردن پيچ هاي Hexagon و مهره هاي مربوط به آن است . اين آچارها با توجه به سايز پيجها در اندازه هاي مختلف ساخته ميشوند . با توجه به استاندارد DIN كه استاندارد رايج در كشور ماست ، سايز آچارها از 6 تا 22 تقسيم بندي ميشوند كه براي باز كردن پيچهاي M6 تا M22 قابل استفاده هستند. البته ذكر يك نكته نيز ضروريست كه سايزهاي پايين تر و بالاتر از اين نيز در بازار موجود است اما معمولاً اين سايزها در دسته بندي استاندارد آچارها قرار نميگيرند و بايد به طور جداگانه خريداري شوند .

انواع آچارها:
آچارها با توجه به محل كارگيرشان دسته بندي ميشوند . كارگيرها معمولاً به دو صورت تخت و رينگي توليد ميشوند . لذا آچارها به صورت دو سر تخت ، دوسر رينگ و يا يك سرتخت يك سر رينگ توليد ميشوند . آچارهايي كه داراي كارگير رينگي هستند ميتوانند با سرعت بيشتري پيچها را باز نمايند و احتمال خارج شدن آچار از كلگي پيچ بسيار كم است . اما در عوض در جاهايي كه محدوديت دسترسي وجود دارد كارگير رينگي كاربرد نخواهد داشت . لذا پيشنهاد ما انتخاب آچار يك سر تخت و يك سر رينگ است !

نكات مهم در انتخاب آچار:
1) آلياز آچار بايد حتماً كروم - واناديوم باشد
2) هنگام خريد آچار بدنه آچار را از نظر وجود هرگونه ترك بر روي بدنه بررسي فرماييد
3) Grip هاي داخل رينگ (دندانه ها ) بايد منظم و با كيفيت باشند . در غير اين صورت خيلي زود كچل خواهند شد.
4) هنگام خريد آچار توجه داشته باشيد كه استاندارد آچار بر حسب كدههاي DIN باشد . بعضاً مشاهده شده كه تعدادي از واردكنندگان به علت عدم داشتن اطلاات آچارهايي را وارد بازار كرده اند كه بر حسب استاندارد اينچ ساخته شده اند لذا در اكثر موارد باز كردن پيچ با آنها مشكل ساز خواهد بود.



 

به سبب معرفي مي توانيد به گودفورپي برويد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۹:۲۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

آيا مي توان از سايت خريد اينترنتي گوسفنده زنده انجام داد؟

آيا مي توان از سايت خريد اينترنتي گوسفنده زنده انجام داد؟

 

اين روزها مردم به خاطر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود دارند علاقه دارند تا خريد هاي روزانه را آنلاين انجام دهند. وظايف كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه امكان دارد همچنان تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد گوسفند زنده به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش گوشت گوسفند يكي از مواردي است كه در سبد خريد ماهانه افراد ديده مي شود و انتخاب همه براي گوشتي تازه و بدون مشكل از جمله خريدهايي مي باشد كه به طور معمول ذهنشان را درگير مي كند. پس چه بهتر افراد امكان اين را داشته باشند خريد گوشت تازه را به صورت آنلاين هم انجام دهند.

شايد اين چالش براي بسياري از مردم پيش بيايد كه گوسفند زنده هم مي تواند به شكل آنلاين فروش برود؟به چه شكل مي شود كه احشام زنده را در سريع ترين زمان خريداري نمود؟ در اين حالت خريد چه راه هايي دارد و چطور امكان دارد سايتي معتبر پيدا كرد و از آن مطمئن بود؟ در شرايطي كه نياز به قرباني گوسفند زنده است چطور ميشود راحت جايي را به صورت اينترنتي پيدا كرد و دام زنده را تهيه كرد؟

آيا مي توان از سايت خريد اينترنتي گوسفنده زنده انجام داد؟

زماني كه شما تصميم مي گيريد كه يك دام زنده را به صورت اينترنتي و بدون دردسر تهيه نماييد مي توانيد به راحتي وارد سايت شده و با انتخاب دام زنده و وزني كه مدنظر شماست آن را تهيه نماييد. در اين ميان بايد توجه كنيد كه به سراغ وب سايت هاي غيرمعتبر نرويد زيرا زمان و هزينه خود را تلف خواهيد نمود. خريد راحت از جمله اصلي ترين موردي مي باشد كه مي تواند مشترياني ثابت را براي مجموعه بياورد. اين راحتي زماني كه فروش گوسفند زنده با قيمتي عادلانه، مناسب و با امكانات جانبي مانند تميزكاري دام، ارسال رايگان و ... هم باشد باارزشتراست.

خريد اينترنتي گوسفنده زنده چه مزاياي دارد؟

شايد اين سوال شما هم باشد كه خريد اينترنتي دام زنده چه مزايايي دارد و با توجه به اينكه هميشه اين مورد به صورت حضوري بوده است مي توان براي خريد غيرحضوري آن هم اقدام نمود؟ آيا نياز به آگاهي دارد؟

                قيمت گوسفند زنده به نرخ روز و با قيمت كشتارگاه

                خريدي بدون واسطه و مستقيم

                خريد وزن دلخواه دام زنده

                خريد آپشن هاي مختلف در زمان خريد دام زنده

                خريد راحت و بدون اتلاف وقت گوسفند تازه

 

شناخت گوسفند زنده سالم كار سختي نمي باشد و شما مي توانيد با لمس مهره هاي پشت گوسفند به چاق يا لاغر بودن آن پي ببريد. در صورتي كه گوسفند آبريزش داشته باشد يا پشم هاي آن به راحتي كنده شود مي توانيد به بيمار بودن آن شك كنيد. همينطور زماني كه گوسفند چشماني براق و جثه پرتحركي داشته باشد، نشان مي دهد كه شما گوسفند سالمي را انتخاب كرده ايد. اگر مشاهده كرديد كه گوسفند زنده در حالت استراحتش در حال نشخوار مي باشد، نبايد نگران باشيد زيرا نشانه سلامت دام است. در زمان ذبح گوسفند به رنگ جگر توجه نماييد زيرا زماني كه داخل آن انگل وجود داشته باشد نشان مي دهد كه گوسفند بيمار مي باشد.

 

 

مزاياي خريد گوسفند زنده اينترنتي

گوسفند زنده داراي قيمت‌هاي مختلفي مي باشد كه بر اساس مواردي مانند وزن، نژاد و ... متفاوت مي باشد. نژاد هاي مخصوص كه در كشتار و ذبح در مراسمات استفاده مي شوند نژاد هاي گوشتي مي باشند كه گوشت بيشتري را به مصرف كننده مي دهند. شما مي توانيد با اين تفاوت قيمت يك خريد بي واسطه و با گوشتي ارگانيك و با وزن دلخواه خود را تحويل بگيريد.

خريد گوسفند زنده به روش اينترنتي به دليل اينكه روشي بدون واسطه مي باشد و خريد مي تواند به راحتي به دست مشتريان برسد و خريدار با بررسي كردن دام آن را خريداري نمايد. مزاياي خريد اينترنتي اين است كه شما مي توانيد گوسفند را با نرخ كشتارگاه و ارزان تر از بيرون كه دلال ها در آن نقش دارند خريداري نماييد.

البته بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه اين خريد اينترنتي و بدون واسطه را هم از مراكز معتبر انجام نماييد تا بتوانيد با توجه به مواردي كه گفتيم و با شناخت كامل يك گوسفند زنده سالم، خريد خود را انجام نماييد.

نتيجه گيري

پس در صورتي كه به دليل مشغله كاري بالا يا نداشتن گوشتي تازه ومورد اعتماد نتوانسته ايد گوشت خوبي را در دسترس داشته باشيد پيشنهاد مي گردد كه از مجموعه گوسفند زنده پيام كه مركزي اصلي در خدمت شما عزيزان است خريد گوسفند زنده خود را انجام نماييد.

شما به راحتي و از طريق سايت مي توانيد گوسفندهايي سالم و جوان را در هر نقطه از تهران تحويل گرفته و خريدي بدون دلال و با صرفه را تجربه كنيد.

حتماً خريد خود را از مركزي كه موردتاييد است انجام دهيد و به مراكز نامعتبر اعتماد نكنيد. دام زنده را از مجموعه گوسفند زنده پيام كه داراي مجوز بوده و تحت نظر ارگانهاي ذيصلاح مي باشد انجام نماييد تا بتوانيد از دام هايي سالم استفاده نماييد كه هم لذت خوردن يك گوشت تازه را تجربه نماييد و هم دامي را با قيمت ارزان ترازبازار داشته باشيد. مجموعه گوسفند زنده پيام توانسته است با سابقه چندين ساله دقت و انصاف در فروش داشته باشد و دامي با نژاد عالي را به همراه قصاب در محل به شما تحويل دهد.

 

براي شناخت مي توانيد به جدول هزينه گوسفند زنده برويد

 

خريد گوسفند زنده به شكل كاملاً آنلاين

 

امروزه مردم به دليل كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي شخصي را سريع وراحت انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه امكان دارد هنوز خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد گوسفند زنده به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش گوشت گوسفند يكي از مواردي است كه در سبد خريد ماهانه همه وجود دارد و انتخاب خانواده ها براي گوشتي تازه و سالم از جمله انتخاب هايي مي باشد كه به طور معمول فكرشان را درگير مي كند. پس چه بهتر افراد بتوانند تهيه گوشت تازه را به صورت اينترنتي هم انجام دهند.

ممكن است اين علامت سوال براي بسياري از مردم پيش بيايد كه گوسفند زنده هم مي تواند به شكل اينترنتي عرضه شود؟به چه شكل مي شود كه گوسفند زنده را در كمترين زمان خريداري نمود؟ در اين شرايط خريد چه راه هايي دارد و چطور ميشود سايتي مطمئن پيدا كرد و به آن اعتماد نمود؟ در مراسمي كه نياز به قرباني گوسفند زنده مي باشد چطور امكان دارد راحت مكاني را به صورت اينترنتي پيدا كرد و دام زنده را تهيه كرد؟

از رسم هايي قديمي و سنتي در ايران قرباني كردن گوسفند مي باشد كه براي انجام اين امر افراد مجبور هستند تا خريد گوسفند را به صورت زنده انجام دهند. ممكن است كلمه فروش گوسفند زنده را زياد در خيابان ها ديده باشيد ولي اين سوال هميشه پيش مي آيد كه واقعاً گوسفند زنده سالم به مردم عرضه مي كنند؟ آيا وزن گوسفند را با تغذيه بد و آب دادن زياد بالا نبرده اند؟ حالا از كجا مي توان جايي را كه تمام مشخصات فروش يك گوسفند زنده و سالم را دارد، پيدا كنيم؟

بايد هميشه اين نكته مهم را در ذهن خودتان داشته باشيد كه بتوانيد گوسفند زنده سلامت را از گوسفند مريض تشخيص دهيد و زماني كه به محل فروش گوسفند مي رويد بهداشت و پاكيزگي محيط و دام را هم در نظر بگيريد. توجه به ويژگي هاي ظاهري و بررسي آن ها مي تواند تا حدودي به شما كمك كند كه بيماري هاي ظاهري آن ها را مشخص نماييد و بتوانيد خريد دامي خوب و سالم را داشته باشيد.

مواردي مانند داشتن عفونت، اسهال، ضعف بدن، آبريزش زياد از بيني، كم تحركي و... مي تواند نشان دهد كه دام مريض است و نبايد خريداري گردد. نشانه اصلي يك گوسفند سالم اين است كه بدون هيچ ضعف جسماني بتواند به اين سو و آن سو برود و پر انرژي باشد و اين تشخيص در يك نگاه مشخص مي باشد.

چرا بايد گوسفند زنده خريد؟

سوالي كه بسياري از افراد از ما مي پرسند اين است كه چرا بايد گوسفند زنده بخريم كه داراي پوست، كله پاچه و ... مي باشد و آيا خريد گوشت كيلويي به صرفه تر نيست؟ بايد در جواب اين افراد بگوييم مهم ترين هدفي كه خريد و ذبح يك گوسفند زنده دارد اين است كه شما دام را در لحظه مي بينيد و گوشت تازه اي از گوسفند جوان تحويل مي گيريد كه مطمئن هستيد بيمار نمي باشد. همچنين احتياجي نيست كه براي خريد دام زنده به روستاها يا اطراف شهر برويد كه هم وقت خود را در مسيرهاي طولاني اتلاف نماييد و هم بدون شناخت گوسفند زنده بيمار را بخريد.

شما مي توانيد از بقيه قسمت هاي گوسفند ذبح شده كه در حالت عادي بايد خريد آن جدا هزينه كنيد هم استفاده نماييد. بسياري از مراكز معتبر با فرستادن قصاب و خدماتي مانند خرد كردن گوشت در زمان كم در جلب رضايت بيشتر مشتري ها تلاش مي كنند.

مزاياي خريد گوسفند زنده را مي توان داشتن پروتئين هاي زيادتر نسبت به گوشت هاي يخ زده يا قديمي دانست و همچنين در صورتي كه مشخصات يك گوسفند زنده سالم را بدانيد گوشت سالم و بدون بيماري داشته باشيد. گوشت گوسفند زنده مزه بهتري نسبت به گوشت هاي مانده دارد و مي توانيد از مشتقات آن هم استفاده نماييد.

 

خريد گوسفند زنده و سالم از كدام سايت باشد؟

 

شما بايد سايتي را انتخاب نماييد كه در تهيه و تامين گوسفند زنده داراي تجربه چندين ساله بوده و داراي مجوز بهداشتي مي باشند. افراد با انتخاب دام موردنظر مي توانند در هر زمان از شبانه روز و دادن اندازه و وزن آن ها خريد خود را انجام نمايند.

مجموعه گوسفند زنده پيام از اين وب سايت هاي معتبر با سابقه چندين ساله مي باشد كه به خريداران با هر بودجه اي اجازه خريد دام سالم و جوان را مي دهد.

خريد بايد از مركزي باشد كه بتوانيد به راحتي دام زنده خود را سفارش داده و در اسرع وقت آن را در مكان خود تحويل بگيريد.

البته حواستان باشد كه در اين صنف هم ممكن است كلاهبرداراني وارد شده باشند كه از اعتماد افراد سواستفاده نمايند و اين بايد طي يك تحقيق مشخص گردد. شما مي توانيد مجوز فروش گوسفند زنده را چك نماييد و در اين زمينه سلامت بهداشت آن ها مطمئن گرديد.

گروه مجموعه گوسفند زنده توانسته است با سابقه طولاني و درخشان و با حذف واسطه ها در زمينه خريد اينترنتي دام زنده كمك بسيار به افرادي نمايد كه به خريدهاي اينترنتي اعتماد ندارند. شما مي توانيد با خيال راحت خريد گوسفند زنده را با قيمتي پايين تر از ساير افراد و با قيمت مصوب اتحاديه ارائه نمايد.

 

 

چرا گوسفند زنده اينترنتي را از تيم گوسفند زنده پيام بخريم؟

تا اينجاي مطلب در مورد خريد اينترنتي دام زنده توضيح داديم و متوجه محاسن خريد اينترنتي شديم. حالا شايد اين سوال برايتان پيش بيايد كه چرا خريد از مجموعه گوسفند زنده پيام بايد باشد؟ چه محاسني اين سايت به نسبت سايت هاي ديگر دارد؟ خب بايد بگوييم كه مجموعه گوسفند زنده پيام داراي مجوزات لازم از شهرداري مي باشد و از دام هاي جوان و قوي استفاده مي كند كه داراي گوشتي خالص مي باشند ولي اگر باز هم بيشتر مي خواهيد بدانيد بايد بگوييم كه:

                مجموعه گوسفند زنده پيام داراي گوسفنداني با رشد ارگانيك مي باشند كه با تغذيه سالم مزه واقعي گوشت تازه را به مشتريان خود نشان مي دهد.

                جوان بودن گوسفندان در مجموعه گوسفند زنده پيام باعث شده كه آن ها هيچ مريضي نداشته باشند.

                دام با شكم خالي به مشتريان فروخته مي شود.

                دام به صورت رايگان ارائه مي شود.

                مجموعه گوسفند زنده پيام داراي مجوزات لازم از شهرداري و اتحاديه گوشت مي باشد.

                هزينه اضافي براي ارسال قصاب گرفته نمي شود

نتيجه گيري

پس در صورتي كه به دليل مشغله كاري بالا يا نداشتن گوشتي تازه ومورد اعتماد نتوانسته ايد گوشت خوبي را در دسترس داشته باشيد پيشنهاد مي گردد كه از مجموعه گوسفند زنده پيام كه
برچسب: خريد گوسفند زنده، خريد گوسفند،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۰:۲۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

بازديد|مشاهده|دنبال كردن|هزينه|قيمت|} متدهايآموزشتعميرات موبايل درتهران براحتي

دنبال كردن مدل هايمركزآموزشتعميرات موبايل درتهران با گارانتي

 

نكاتي كه بايد قبل از خريد تلفن همراه دست دوم يا دست دوم بررسي كنيد

يك تلفن همراه يا يك تلفن هوشمند مستعمل باعث صرفه جويي در پول گرانبهاي شما مي شود، اما اگر پارامترهاي لازم را قبل از خريد آن ندانيد، مي تواند فاجعه باشد. اكثر نمايندگي ها يا افرادي كه گوشي هاي قديمي را مي فروشند حتي يك روز هم ضمانت نمي دهند. بايد آن را در مغازه يا خود فروشگاه بررسي كنيد و اگر دوست داشتيد مي توانيد خريد كنيد. اين پروتكل تقريباً در همه جا وجود دارد. براي هر برندي خواه سامسونگ گلكسي، آيفون، نوكيا، سوني، بلك بري يا حتي يك گوشي چيني، يكسان خواهد بود. بنابراين بسيار مهم و ضروري است كه قبل از خريد گوشي موبايل يا تبلت، موارد خاصي را بررسي كنيد. اين همچنين مي تواند به عنوان يك راهنما براي افرادي كه با تلفن هاي دست دوم يا تعمير شده تجارت مي كنند در نظر گرفته شود.


قبل از خريد تلفن همراه دست دوم يا دست دوم بايد اين موارد را بررسي كنيد:

 

1. اصالت: اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه آيا فروشنده گوشي دزد نيست يا خير. اگر دستگاه به سرقت رفته باشد، مشكل بزرگي مي شود. ممكن است بعداً از طريق شماره IMEI آن مسدود شود يا ممكن است از طريق IMEI آن رديابي شويد. پس بررسي كنيد تا مطمئن شويد. بهترين روش اين است كه شما بايد صورتحساب يا جعبه همراه گوشي را از فروشنده بخواهيد. تقريباً بعيد است كه دزد جعبه يا قبضي را كه كاربر هرگز آن را با خود حمل نمي كند را نيز سرقت كند!

 

2. گارانتي: اگر دستگاه چند ماه از گارانتي باقي مانده باشد، مزيت خوبي است. در صورت بروز هر گونه عيب يا مشكلي تا زماني كه گارانتي آن تمام شود، مي توانيد ايمن باشيد. تنها مواردي كه در گارانتي پوشش داده نمي شود آسيب فيزيكي است كه مي توانيد به راحتي از طريق بازرسي فيزيكي آن را بررسي كنيد.

 

 

3. وضعيت: مورد بعدي كه بايد بررسي كنيد وضعيت فيزيكي گوشي است. اين شامل بررسي خراش هاي روي پانل، بدنه، شيشه و غيره مي شود. همچنين بررسي كنيد كه آيا LCD شفاف با روشنايي خوب است يا خير. اگر ساييدگي و پارگي بيش از حد وجود دارد، تصميم به خريد يا رد آن به عهده شماست.

 

4. شرايط كاري: يكي از مهمترين چيزها اين است كه بايد وضعيت كار گجت را بررسي كنيد. اين بدان معناست كه شما بايد تك تك عملكردهاي گوشي را بررسي كنيد.


مواردي كه بايد بررسي كنيد عبارتند از:

ميكروفون
گوينده
بلندگو
دوربين
تشخيص MMC يا نه
شارژ باتري سريع يا خوب است
شارژ كردن
لرزش
پردازش يا انجماد سريع
چه در حال راه اندازي مجدد باشد، چه به طور خودكار خاموش شود.
دريافت سيگنال هاي شبكه خوب يا خير.
تماس بگيريد و كيفيت صدا را بررسي كنيد










 

بدون عجله وقت خود را صرف بررسي همه اين جنبه ها كنيد. همچنين ساير مشخصات و ويژگي هاي موجود در آن مدل خاص را بررسي كنيد. در صورت وجود ايراد بزرگ، آن را تعمير كنيد و سپس خريد كنيد. قبل از تعمير آن را خريداري نكنيد، زيرا گاهي اوقات، ايرادات در مرحله تعمير هستند. اگر فروشنده اصرار كرد كه آن را در همان شرايط بخريد، قيمت بسيار بسيار پايين را پيشنهاد كنيد تا اگر اصلاً درست نشد، ضرر زيادي نكنيد!

 

5. لوازم جانبي: بررسي كنيد چه لوازم جانبي همراه بسته است. لوازم جانبي شامل شارژر، هدفون، كابل ديتا USB و غيره است. در صورت مفقود شدن لوازم جانبي، مي توانيد قيمت خريد را بر اساس آن كسر كنيد!

 

6. تقاضا: خريد يك گوشي هوشمند يا تبلت قديمي، بدون تقاضا يا شركتي كه گوشي هاي آن در شهر يا كشور شما معروف نيست، بي فايده است. اگر گوشي برندي را خريداري كنيد كه در كشور شما استفاده نمي شود، براي تعمير آن با مشكل مواجه خواهيد شد، زيرا قطعات يدكي آن به راحتي در دسترس نخواهد بود. البته، اگر آن چيزي است كه شما ترجيح مي دهيد يا مجذوب يا علاقه مند به آن هستيد، مي توانيد حتي يك گوشي قديمي بخريد.

 

7. قيمت گذاري: قيمتي كه بايد بسازيد كمترين قيمت است. بايد در نظر داشته باشيد كه با آمدن مدل هاي جديد هر ماه، قيمت تمام ابزارهاي الكترونيكي به طور پيوسته در حال كاهش است. اگر قصد خريد و فروش گوشي هاي دست دوم يا تعمير شده را داريد، در نظر داشته باشيد كه گوشي هايي كه خريداري كرده ايد تا 2 ماه ديگر به فروش نخواهند رسيد. و 2 ماه ديگه نرخ مدل ها هم پايين مياد. بنابراين بايد قيمت را بر اساس آن تعيين كنيد.

 

براي مشاهده مي توانيد به بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل رجوع كنيد .


برچسب: آموزشگاه تعميرات موبايل،بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل،آموزش تعميرات موبايل در تهران،آموزش تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۰:۰۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

توضيح مدل هاي كلاس آموزش توليد محتوا بصورت اينترنتي

شناخت راه هاي موسسه آموزش توليد محتوا براحتي

  توليد محتواي متني نسبت به سال هاي گذشته تغييرات چشمگيري داشته است.

  با اين حال هنوز عده زيادي از كساني كه به كار توليد محتوا مشغول هستند از اين تغييرات غافل هستند و طوري مي نويسند كه انگار براي مخاطب چندين دهه پيش مي نويسند.

  اما محتواي متني چه تغييري نسبت به سال هاي پيش داشته است؟

  محتواي متني از كتاب ها و روزنامه ها آغاز شد.

  در آن زمان تلويزيون هنوز وجود نداشت و عكس چندان وارد محتوا نشده بود.

  مردم عادت داشتند به خواندن صفحاتي پر از كلماتي كه پشت سرهم قرار گرفته بودند.

بعد از اتمام يك جمله، جمله اي ديگر شروع مي شد و اكثر جملات هم بسيار طولاني بودند.

كم كم با ظهور تلويزيون، مردم به محتواي تصويري و ويديو عادت كردند.

در اين سالها علاقه مردم به خواندن متن كاهش پيدا كرد و در نتيجه مخاطب كتاب و روزنامه روز به روز كمتر شد.

مردم امروزه حوصله و وقت خواندن متن هاي طولاني و جملاتي كه پشت سرهم نوشته شده اند را ندارند. به همين خاطر پادكست و ويديو اهميت بيشتري پيدا كرده است.

مخاطب مي خواهد با صرف وقت كمتر، نكته اصلي را دريابد.

نكته اين است كه توليد محتوا براي مخاطبين امروزي بايد براساس فاكتورهاي امروزي باشد.

يعني استفاده مفيد و مناسب از تصاوير در كنار متن.

و استفاده از جملاتي تا حد ممكن كوتاه و قابل فهم.

زماني كه يك نفر براي بار اول به متن شما نگاه ميكند، چشمش يك اسكن كلي روي متن انجام ميدهد.

اگر در اين حين با يك صفحه كاملا پر مواجه شود، درك درستي از مطلب پيدا نميكند و اينطور نتيجه گيري ميكند كه براي خواندن اين صفحه به وقت و حوصله زيادي احتياج است.

اما اگر جملات با فاصله و بعد از حدودا چند خط يك تصوير باشد خوانايي متن بسيار بالا ميرود و در اسكن اوليه، مخاطب يك يا دو جمله را ميخواند.

حال اگر اين جملات بتوانند مخاطب را جذب كنند، مخاطب متن را انتخاب كرده و تا آخر مي خواند.

آموزش محتوا نويسي

در مورد اينكه جملات چه خصوصيتي بايد داشته باشند در مقالات آينده صحبت خواهيم كرد.

جالب است بدانيد از نظر سئو هم امروزه خوانايي لحاظ شده است.

مثلا در افزونه يواست، قسمت خوانايي اضافه شده است و اين قسمت به جملات و پاراگراف هاي طولاني ايراد مي گيرد.

همانطور كه در مقاله قبلي كه در اين لينك قرار دارد توضيح دادم، توليد محتوا براي يك برند ضروري است.

اما نكته مهم اينجاست كه مخاطب شما فقط گوگل نيست كه بخواهيد براي گوگل توليد محتوا كنيد.

مهم مخاطب واقعي است و بايد محتواي شما بتواند مشكلي را از مخاطب حل كند و او را تبديل به يك مخاطب هميشگي كند.

تمام سعي گوگل هم اين است كه سايت هايي را بالا بياورد كه كيفيت بالاتري دارند و مخاطب از آنها راضي تر است.

عكس در محتوا

هميشه وقتي محتوايي توليد ميكنيد خودتان را جاي مخاطب بگذاريد و ببينيد اصلا حوصله تان مي آيد كه اين متن را بخوانيد يا نه؟

ببينيد متن شما به اندازه كافي جذاب و گيرا هست؟

مراقب باشيد بيش از حد پيچيده و مشكل نباشد چون اگر مخاطب متوجه منظور شما نشود صفحه را بسته و سراغ سايت ديگري مي رود.

همچنين مراقب غلط هاي املايي باشيد!

اگر املاي شما ضعيف است بايد خيلي مراقب باشيد كه تمام كلمات و اصطلاحات را به درستي بنويسيد، چون اگر مخاطب متوجه شود شما كلمه اي را اشتباه نوشته ايد اعتبار شما صدمه زيادي مي خورد.

تصور كنيد شما يك نقد يا مقاله اي نوشته ايد و در آن اشتباه املايي وجود دارد. بسياري از كساني كه متن شما را مي خوانند خواهند گفت شما سواد پاييني داريد و حتما مقاله تان اشتباه است.

همچنين در محتواي خود تصاوير تكراري و تصاويري كه قبلا به دفعات توسط ديگران استفاده شده است را به كار نبريد.

براي پيدا كردن تصاوير جديد از سايت هاي تخصصي عكس مي توانيد استفاده كنيد. بسياري از اين سايت ها رايگان هستند.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب فراگيري مي توانيد به  آموزش توليد محتوا  مراجعه كنيد .

جهت شناخت اينجا رجوع كنيد


برچسب: آموزش محتوا نويسي، آموزش توليد محتوا، توليد محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۲:۴۹ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معرفي خفن ترين گروه فروش تشك با ضمانت

آشنايي بروزترين فروشگاه قيمت تشك تخصصي

 

هموطنان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

تشك طبي

امروزه شايع شدن بيماري‌هايي مانند كمر درد و پادرد سبب شده تا اغلب افراد به تشك طبي روي بياورند. تشك‌هاي طبي سفت بوده و عده‌اي بر اين باورند كه سفت بودن تشك، به پيشگيري يا درمان كمر درد كمك مي‌كند كه اين مسئله از نظر علمي ثابت نشده است. تشك‌ طبي از جنس يونوليت مي‌باشد و همانند تشك‌هاي بيمارستاني، سفت و سبك است. البته برخي از توليدكنندگان اين تشك‌ها را از جنس اسفنج مي‌سازند و بديهي است جنس اسفنجي تشك‌هاي طبي از بقيه جنس‌ها از كيفيت بالاتري برخوردار مي‌باشد.


تشك فنري

در اين بخش از راهنماي خريد تشك خوب اطلاعاتي راجع به تشك‌هاي فنري ارائه مي‌كنيم. از بين انواع تشك‌هاي مختلف، تشك فنري، پرطرفدارترين و پرمصرف‌ترين نوع آن‌ها مي‌باشد. همانطور كه از نام تشك فنري پيداست در ساخت آن از فنر‌هايي به ضخامت دو سانتي متر استفاده مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين محاسن انتخاب تشك‌هاي فنري اين است كه هر فرد با هر ميزان درآمد، قدرت انتخاب فراواني دارد. تشك فنري از نظر شكل به كارگيري فنر‌ها به دو نوع منفصل و متصل تقسيم مي‌شود.


تشك‌ با فنر‌هاي منفصل (Pocket Spring)

اگر درجستجوي تشكي هستيد كه بدون ايجاد صدا و لرزش، خوابي آرام را تجربه كنيد، پيشنهاد توكامگ به شما تشك‌ با فنر منفصل است. استفاده از فنر‌هاي منفصل سبب مي‌شود تا فنر‌ها، جدا جدا حركت كرده و انعطاف‌پذيري آنها افزايش يابد. در اين حالت، با فشار نقاط مختلف بدن در هنگام غلتيدن، تشك نيز با بدن مطابقت پيدا مي‌كند. ساختار داخلي تشك‌هاي پاكتي به اين شكل است كه هريك از فنر‌ها را به صورت مستقل در داخل يك پاكت قرار مي‌دهند و در كنار يكديگر مي‌چينند.


تعداد فنر‌هاي به كار رفته در يك تشك حداقل ۶۰۰ و حداكثر ۲۰۰۰ پاكت است. بديهي است هرچه تعداد پاكت‌هاي فنري بيشتر باشد راحتي آن نيز به نسبت بيشتر خواهد بود و به همين نسبت قيمت آن نيز بالاتر مي‌رود. البته نكته مهمي كه بهتر است مد نظر قرار دهيد اين است كه كيفيت تشك‌هاي‌ فنري منفصل حتي با حداقل تعداد، با تشك‌هاي فنري متصل قابل مقايسه نيست. برخي توليدكنندگان از طريق به كارگيري فنر‌هاي كوچك، فنر‌هاي معلق يا با استفاده از فنربندي‌‌هاي دو لايه تعداد فنر‌ها را افزايش مي‌دهند. اگر هنگام خريد با اين مورد مواجه شديد بهتر است كمي درباره نحوه ساخت فنر‌ها تحقيق كنيد.


تشك با فنر‌هاي متصل (Bonell)

در اين قسمت از راهنماي خريد يك تشك مناسب براي خوابي آرام، به معرفي يكي از قديمي‌ترين و پرمصرف‌ترين تشك‌هاي فنري مي‌پردازيم در تشك‌هاي با فنرهاي متصل يا بونل، از فنر‌هاي كربني استفاده مي‌كنند و آن‌ها را به شكل يك ساختمان بهم پيوسته در مي‌آورند و با استفاده از يك سيم مسي محكم براي حفظ شكل آن‌ها را تقويت مي‌كنند. اغلب كساني كه از تشك‌هاي فنر متصل استفاده مي‌كنند از سه ويژگي اين تشك‌ها ناراضي هستند اول به دليل اينكه در اين تشك‌ها از كفپوش‌هاي كمي استفاده مي‌شود. دوم اينكه در ساختار اين تشك‌ها همه اجزاء بهم گره خورده‌ و با ايجاد يك حركت در يك طرف تشك، مي‌توانيد تاثير آن را در طرف ديگر حس كنيد. سوم اينكه وقتي دو نفر كه روي اين تشك‌ها خوابيده‌اند به هم نزديك مي‌شوند وسط تشك مانند يك گودال فرو مي‌رود. توكامگ به شما پيشنهاد مي‌كند اگر براي انتخاب يك تشك مناسب، مشكل مالي نداريد سعي كنيد از خريد تشك‌هاي فنر متصل اجتناب كنيد.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب فراگيري مي توانيد به  خريد تشك ارزان  برويد .

به سبب فراگيري https://sites.google.com/view/abarkhab/صفحه-اصلي مراجعه كنيد


برچسب: تشك، خريد تشك، فروش تشك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۵۴ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معرفي خفن ترين گروه فروش تشك با ضمانت

آشنايي بروزترين فروشگاه قيمت تشك تخصصي

 

هموطنان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

تشك طبي

امروزه شايع شدن بيماري‌هايي مانند كمر درد و پادرد سبب شده تا اغلب افراد به تشك طبي روي بياورند. تشك‌هاي طبي سفت بوده و عده‌اي بر اين باورند كه سفت بودن تشك، به پيشگيري يا درمان كمر درد كمك مي‌كند كه اين مسئله از نظر علمي ثابت نشده است. تشك‌ طبي از جنس يونوليت مي‌باشد و همانند تشك‌هاي بيمارستاني، سفت و سبك است. البته برخي از توليدكنندگان اين تشك‌ها را از جنس اسفنج مي‌سازند و بديهي است جنس اسفنجي تشك‌هاي طبي از بقيه جنس‌ها از كيفيت بالاتري برخوردار مي‌باشد.


تشك فنري

در اين بخش از راهنماي خريد تشك خوب اطلاعاتي راجع به تشك‌هاي فنري ارائه مي‌كنيم. از بين انواع تشك‌هاي مختلف، تشك فنري، پرطرفدارترين و پرمصرف‌ترين نوع آن‌ها مي‌باشد. همانطور كه از نام تشك فنري پيداست در ساخت آن از فنر‌هايي به ضخامت دو سانتي متر استفاده مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين محاسن انتخاب تشك‌هاي فنري اين است كه هر فرد با هر ميزان درآمد، قدرت انتخاب فراواني دارد. تشك فنري از نظر شكل به كارگيري فنر‌ها به دو نوع منفصل و متصل تقسيم مي‌شود.


تشك‌ با فنر‌هاي منفصل (Pocket Spring)

اگر درجستجوي تشكي هستيد كه بدون ايجاد صدا و لرزش، خوابي آرام را تجربه كنيد، پيشنهاد توكامگ به شما تشك‌ با فنر منفصل است. استفاده از فنر‌هاي منفصل سبب مي‌شود تا فنر‌ها، جدا جدا حركت كرده و انعطاف‌پذيري آنها افزايش يابد. در اين حالت، با فشار نقاط مختلف بدن در هنگام غلتيدن، تشك نيز با بدن مطابقت پيدا مي‌كند. ساختار داخلي تشك‌هاي پاكتي به اين شكل است كه هريك از فنر‌ها را به صورت مستقل در داخل يك پاكت قرار مي‌دهند و در كنار يكديگر مي‌چينند.


تعداد فنر‌هاي به كار رفته در يك تشك حداقل ۶۰۰ و حداكثر ۲۰۰۰ پاكت است. بديهي است هرچه تعداد پاكت‌هاي فنري بيشتر باشد راحتي آن نيز به نسبت بيشتر خواهد بود و به همين نسبت قيمت آن نيز بالاتر مي‌رود. البته نكته مهمي كه بهتر است مد نظر قرار دهيد اين است كه كيفيت تشك‌هاي‌ فنري منفصل حتي با حداقل تعداد، با تشك‌هاي فنري متصل قابل مقايسه نيست. برخي توليدكنندگان از طريق به كارگيري فنر‌هاي كوچك، فنر‌هاي معلق يا با استفاده از فنربندي‌‌هاي دو لايه تعداد فنر‌ها را افزايش مي‌دهند. اگر هنگام خريد با اين مورد مواجه شديد بهتر است كمي درباره نحوه ساخت فنر‌ها تحقيق كنيد.


تشك با فنر‌هاي متصل (Bonell)

در اين قسمت از راهنماي خريد يك تشك مناسب براي خوابي آرام، به معرفي يكي از قديمي‌ترين و پرمصرف‌ترين تشك‌هاي فنري مي‌پردازيم در تشك‌هاي با فنرهاي متصل يا بونل، از فنر‌هاي كربني استفاده مي‌كنند و آن‌ها را به شكل يك ساختمان بهم پيوسته در مي‌آورند و با استفاده از يك سيم مسي محكم براي حفظ شكل آن‌ها را تقويت مي‌كنند. اغلب كساني كه از تشك‌هاي فنر متصل استفاده مي‌كنند از سه ويژگي اين تشك‌ها ناراضي هستند اول به دليل اينكه در اين تشك‌ها از كفپوش‌هاي كمي استفاده مي‌شود. دوم اينكه در ساختار اين تشك‌ها همه اجزاء بهم گره خورده‌ و با ايجاد يك حركت در يك طرف تشك، مي‌توانيد تاثير آن را در طرف ديگر حس كنيد. سوم اينكه وقتي دو نفر كه روي اين تشك‌ها خوابيده‌اند به هم نزديك مي‌شوند وسط تشك مانند يك گودال فرو مي‌رود. توكامگ به شما پيشنهاد مي‌كند اگر براي انتخاب يك تشك مناسب، مشكل مالي نداريد سعي كنيد از خريد تشك‌هاي فنر متصل اجتناب كنيد.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب فراگيري مي توانيد به  خريد تشك ارزان  برويد .

به سبب فراگيري https://sites.google.com/view/abarkhab/صفحه-اصلي مراجعه كنيد


برچسب: تشك، خريد تشك، فروش تشك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۱۷ توسط:عرفان مرادي موضوع: